Best way to buy STEEM?

in #norway7 years ago

Hei
Om jeg vil kjøpe litt STEEM, og jeg ikke har annen kryptovaluta er det mulig å kjøpe dette med vanlig bankkort? Om nei, hvordan kan jeg kjøpe STEEM enklest mulig måte?

Can i buy STEEM using regular bankcard(visa) any place? If not what is the most easy way buying steem?

Sort:  

Letteste er å kjøpe Bitcoins (f.eks på coinbase) og så bruke en exchange som Bittrex til å kjøpe STEEM med Bitcoin'ene du har kjøpt. Og til slutt overføre STEEM fra Bittrex til steemit.

Jepp det er et par steg. Men går temmelig raskt.

Ellers kjekt å se andre Norske steemere! Følger deg jeg.

takk for svar :) coinbase kan jeg kjøpe med eur/usd? må jeg lage en bitcoin wallet først eller får jeg det der?

Du trenger ikke ha egen Bitcoin wallet, med mindre du ønsker å beholde en stor mengde med Bitcoins på en trygg måte. Wallet får du på coinbase, noe som er helt ideellt hvis du bare skal overføre beløpet videre uansett.

Prisen vises i EUR / USD / NOK

Det enkleste er nok å opprette en Coinbase-konto. Da kan du kjøpe LTC, BTC eller ETH med kort. Opptil 320 EURO ca. i uken. Deretter trykke buy på Walleten din på Steem eller Steempower og overføre via Blocktrades.

takk har opprettet coinbase konto nå, men min recive address er oneup ikke sant?

Stemmer. Skrive oneup under recieve adresse på Blocktrades. Deretter kopier inn i Coinbase under send funds recipient. Pleier å bruke mest LTC selv. Raskere enn BTC.

ahh ok sendte de akkurat fant ut at oneupvar recieve adresse :) Vet du hvor lang tid det kan ta? vanligvis? ca?

Det tror jeg ikke. Du må kjøpe steem på f.eks poloniex eller bittrx, og for å få kjøpt steem der må du har bitcoin. Og for å ha bitcoins på poloniex må du ha en wallet ett eller annet sted med bitcoins i.

ja det er et problem :) har ingen kryptovaluta..

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66750.09
ETH 3474.88
USDT 1.00
SBD 2.80