Sort:  

Gratulerer som 5 stjerners Upvoter @Joklahoma

Du får Upvote hele uken!


Har du hørt om Pappaen som spurte sønnen hva han ønsket seg til Jul:
Pappaen: Hva ønsker du deg til Julaften da min sønn.
Sønnen: Jeg vil ha et STEEM POWER gavekort på 500 STEEM.
Pappaen: Det er fint å høre at du tenker på fremtiden, men er ikke 14.250,- litt mye da?
Sønnen: Det er jo derfor jeg vil ha 15.370,- fordi jeg tenker på fremtiden.
Pappaen: Jeg syns 16.860,- er for mye jeg da.
Sønnen: Samme hvor mye og lenge vi snakker så er jo 17.980,- bare 500 STEEM.
Pappaen: Ja det har du rett i, jeg går og overfører 19.196,- fra Wallet (les lommeboken). GOD JUL MIN SØNN!


STEEM Julehilsen til Deg og Dine!
@Ramta Reddington
En av gutta hos @OneBitNews

Hahaha......kem skulle tru :D

Her er det Steem som står på ønskelista ;)

This comment has received a 0.99 % upvote from @booster thanks to: @joklahoma.

I like your photo .thanks your @joklohoma

Nå har jeg gledet meg til Jul en god stund allerede, men var veldig koselig at det ble ett Julemagasin fra dere.
Nå sitter jeg med en god kopp kaffe og peppekaker og gleder meg til å lese ukas nyheter fra dere.
Har også sniktittet på musikk hjørnet så nå er det rolige toner som kommer ut av høyttalerene her hjemme.
God Jul til alle sammen :)
kaffe og peppekaker.jpg

Håper du fikk kost deg med kaffe og peppekake @Queen-b og at magasinet falt i smak denne gangen også.
Nå er du jo så heldig at du får snik titte litt på noe av dette før det blir gitt ut så skjønner godt at du hørte litt på musikken fra musikkhjørnet denne gangen :)

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

"coffee and gingerbread" That sounds delicious @queen-b!
Do you make your own gingerbread?

Thank you so much @Tbnfl4sun :)
Yes, i make my own gingerbread. It is a tradition here in Norway to bake 7 different kinds of cakes and biscuits before christmas and gingerbread is one of them :)
7 kakeslag.jpg

Takk for nok eit flott magasin! Savna kun kryptologisida, men den kjem vel attende seinare? Og gratulerar til vinnarane.. So nærme, men likevel so langt unda

Ja, du var nærme @DriftNerd

Men nå som du har kommet deg inn i fem stjernes klubben og kommentarer med Gif osv. vil du få Upvotes hele uken. Så følg med!


Ja, kryptologi siden kommer tilbake senere. @Gyldenhorn er god på slike ting og ikke minst, jeg syns han har den lille lure snerten som skal til for å få det bra.


Julehilsen til Deg og Dine
@Ramta Reddington
En av gutta hos @OneBitNews

PS. Vi har skrevet en del om fem stjernes Upvote osv. i Steemitskolen i denne utgaven.

OneBitNews tar vare på de gode Steemerne!

Golly gosh! Happy times! :)

Hei @Driftnerd

Det er visst jeg som er Elizabeth Keen. Sikkert fordi jeg kjenner andre sider av @Ramta Reddington enn folk flest.
Det morsomme er at han ligner en del i virkeligheten, det samme pløsete ansiktet, alder og det korte håret med viker. Personligheten er skremmende lik, livsfarlig og veldig god å snill.
Takket være ham har jeg mange, mange, mange tusen STEEM, i Steem Power selvfølgelig.

Her er den siden av ham jeg liker best;

Du blir en vinner uansett med Steemit.
@Ramta Reddington har vist meg sider ved Steemit jeg først ikke trodde kunne være mulig. Steemit er noe av det største som har skjedd verden og internett. Følg med hva som skjer i det nye året.

GOD JUL og GODT NYTT ÅR!

Får vel følgje deg og då :)

Happy to see the values ​​of STEEM and SBD increases rapidly, happy to be an OBN fan.

Merry Christ and everyone

Hello everybody,
I see today a big fall Cryptocurrency!
In my opinion I think that during the Christmas everyone wants to sell these currencies to have a good time :) and that's why prices fall a lot.
I would like if I'm wrong that someone more professional than me on this area gives me the reasons that can be the causes of this surprising fall.



Best Regards,
@Redouanemez

Hi @Redouanemez
The market is highly volatile at the moment and we at OBN have been looking into it and see that there can be a lot of reasons that it is like this now.
But, we think it is nothing to worry about, we see this as an opportuinity to get our hands on some cheep STEEM while the price is low.
As I write this, the price on STEEM has gone back to over 3$ again.
So, we still are going hard to get us more SP because we belive that the price will rise a lot in 2018.
So steem on @Redouanemez

mining steem.png

Kindest regards
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Thank you for your reply @Gyldenhorn !


Yes you're right, I forgot to mention that I also noticed that I have trouble getting SP!
I hope you are right and that in 2018 the value of Steem increases a lot :)
In any case this platform is always a good place where we can win many other things more expensive than money, and very especially OBN with its contents as well as those of all the good participants.



Best wishes,
@Redouanemez

I really regret not signing up for a long time on Steemit and have the opportunity to follow your wonderful magazine! but in any case as the French proverb says: it's never too late to do well, it's my second participation with ONB and I hope to become a big fan and add back to your content.



It is never too late to sign up on Steemit @Lovework, but the most important thing when you sign in is to stay active and deliver good quality in post and comments, like you do.
We at OBN are glad that you contribute with writing, reading and follow us and we hope that you will do it in the future also.
Have a nice day!

skrive tommy.png

Regards
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Thank you @onebitnews! Yes you're right it's never too late to do well, it's very kind of you to encourage me and I'm going to follow OBN and give added value with good content that I hope will be to the height of your magazine.
Have a nice week end.



Don't worry about not signing up earlier, all the people who uses Steemit these days are still early adopters, and there will be a lot more people here in a few years!

Yes I agree with you @valth, from what I think there will be many other people here in Steemit in a few years, and also I think that the value of Steem will also increase as the case of the others cryptocurrency (BTC / ETH / LTC / DASH / ....)
I wish you a good weekend and thank you for your encouragement.



Yep, just imagine what the price for one Steem will be in 3 years or so from now! I hope you have a good weekend as well, and a Merry Christmas!

I hope that the steem will reach 1000 USD within 3 years, why not everything is possible.

Hehe, that would be incredible! It seems unlikely, but as you said, anything is possible ;)

Nå øker Steem og SBD fort.
14 USD for en SBD er jo galskap 😎

Lurer på hvorfor den er så sykt høy? Et dette pump? Eller er dette reel økning?

Fremmtiden til Steem ser Lys ut. Og økningen overasker gang på gang. Jeg er veldig spendt på SMT ( SmartTokens ) fra neste år av 😎👌

Tror Steem når 10 USD før Januar er omme 😉
Godt å se aktivitets nivået på deres innlegg også. Nå man får igjenn for alt arbeidet ☺🤓😲

Ha en Fortreffelig Dag 😁

Det har du helt rett i @Nippel66, det er det rene vannvidd :)

Er ikke godt å si hvorfor den er så høy, men en spekulasjon er jo at noen hamstrer SBD nede i Asia ett eller annet sted. Heldigvis for oss gjør det at vi får tak i STEEM i mengder for SBDèn vår :)

Vi i OBN er helt enig i at fremtiden for oss som holder på med Steemit ser veldig lys ut og vi gleder oss meget til 2018.

Vi får vel satse på at prisen på STEEM stiger til uante høyder om ikke så lenge :)

Tommel opp.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Ja jeg ler litt av dette, For d er jo Sykt 😂👌

Ikke dumt om noen vil Moone SBD. Har nå endret Payout til 50/50 pga mam taper mye på 100% nå.

Det holder jeg en fing på også. Dette blir spennende! Nå er Steemit klar til å bli "Voksen" 😉😎

Ser fremm til mer fra dere!

God Jul
Hilsen fra Spania 🍺

Congratulations to the three winners @Valth, @Fredrikaa, @Flatman, and Congratulations to OneBitNews for his great and fast success in all levels.

Happy to see the values ​​of STEEM and SBD increases rapidly, happy to be an OBN fan.

Merry Christmas to everyone.



Thank you a lot @Redouanemez, we hope you all are satisfied with this weeks magazine also.
It is thanks to all of you who are following us that we have this success. So we are glad for having you all with us.

Smily.jpg

Kindest regards
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

You are welcome @Gyldenhorn !
With ambition and seriousness We will continue our path of success.



Thank you for the congratulation, @redouanemez!

You're welcome @valth !
you're welcome.
it is a duty to congratulate people, because personally, as I like good things for myself, I must love them as well.
Merry Christmas.

Merry Christmas to you as well!

i wish you get success in christmas..
maRi ChRiStMaS...
@onebitnews

Christmas-lights (1).jpg

Congratulations for the winners, hopefully the other future will also be lucky, also congratulations also magazine @onebitnews for extraordinary greatness, successful greetings @onebitnews. 😎😎😎

God morgen! Jeg fikk meg en fin overraskelse når jeg sjekket lommeboken i dag og så at jeg var en av vinnerne av konkurransen. Tusen takk for premien!

Da jeg gikk og la meg i går var verdien på 1 Steem omtrent $3. Rundt midnatt når dere har publisert avisen ser jeg dere skriver at den er 3,56. Når jeg våknet i dag tidlig var den nesten 3,9! Hvem vet hvor dette vil ende? Her har den steget med nesten 25 % på en natt. Skikkelig spennende tider vi er inne i nå.

Uansett, nå skal jeg gå og hente meg en kopp nytraktet kaffe og klikke meg videre i avisen. Så til slutt her vil jeg bare ønske god jul til alle dere i One Bit News og dere andre lesere. Jeg håper dere får det fint med venner og familie i tiden fremover :)

Hei @Valth
Vi har opplevd noen skikkelige jojo priser den siste tiden og spesielt de siste dagene. Tror STEEM var nede i 2.35$ (i vert fall det laveste jeg så) og nå er den opp på 3.02$ igjen. Så bare å holde seg fast for å se hvor dette ender. Men, jeg tror nok at mot slutten av 2018 at vi kanskje ser priser godt opp på tosifret antall dollar.

Håper den nytraktete kaffen smakte og du var fornøyd med magasinet denne gangen også.
Ønsker deg en riktig god Jul, håper du får det fint med familie og venner.

julekule.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Jepp, du har rett i at prisen er i skikkelig jojo for tiden, men det gjelder vel stort sett alle cryptocoins, ikke bare Steem. Jeg er i alle fall enig i din vurdering av hvor den kommer til å utvikle seg i løpet av 2018, og jeg tipper det ikke tar så lang tid engang før vi ser den tippe over i tosifret antall dollar per token.

Magasinet falt i god smak også denne gangen, og spesielt interessant var jo saken om plastikk i havet. Det er artig å se hvor engasjert folk er i kommentarfeltet der.

Thanks for another great tool to use, this steam winner software is a brilliant way to reward your followers!

You are very welcome @Tb We are just glad that we can support all of you with new and interesting stuff.
Hope you enjoy this weeks magazine

merry xmas.jpg

Kindest regards
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62187.20
ETH 3051.46
USDT 1.00
SBD 3.79