Sort:  

Bare sjanset før jeg rakk å svare ser jeg :P posten er hvertfall resteemet :)

Måtte gjør det mens jeg hadde tid 😆 takk 👍

kjørte en liten minnowbooster og, men var jo for dine penger :P Btw jeg er en jævel på gramatikk, ville ikke kjøre det direkte på posten, men kan gjerne hjelpe litt hvis du sender en mail, dog det virker som det er en 90% sannsynlighet for at feilgramatikken skyldes at posten var skrevet fort.
Mailen er som alltid [email protected]
Send meg en mail og jeg kan respondere med en rettet versjon.

Så tungvint å skrive på mobilen med autocorrect på norsk 😜 skriver ofte veldig lite, mest bare bilder jeg poster. Er vell for sent å fikse posten nå.
Har faktisk ikke peiling på minnowbooster og sånne ting, veit ikke ka d e for nokka 😜

Upvote bot, ikke for sent, jeg kan som sagt gjerne gjøre det, men tenker det er litt tungvint å gjøre i en kommentar bare.
Godt kjent med åssen det er å gjøre ting på telefonen, jeg er det som mildt sagt kan kalles for en gramatikknazi og du som har fulgt en stund er antageligvis klar over at jeg gikk et par uker uten pc, som resulterte i at jeg tillot meg selv noen feil, som nå etter en uke derimot er umulig å rette på som plager meg mer enn du kan forestille deg :P
drove
accidents
middle
on
tractors
where
bottom
hens er teknisk sett rett, men chickens høres mer profesjonellt ut.
Kontoen startet som sagt med at jeg ville tjene penger på å være en gamer, men har sakte, men sikkert gått mer i retning av at jeg vil fremme nordmenn på denne plattformen.
Jeg vet ikke med andre, potensielt fordi jeg er litt nazi på det scroller jeg ofte forbi poster med skeptisk grammatikk.

Og ja jeg fikk gjennomgå på skolen XD

Haha 😂 Vil jo at postene mine skal være proffe, synes også at det finere.
Sendte mail jeg da.

beklager, fikk ikke med meg det :P

Sendte den for 2min siden 😜

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62040.10
ETH 2417.02
USDT 1.00
SBD 2.58