Sort:  

Hei @Nippel66

Inspektør @Jeroll legger sine egne barn akkurat nå og synger vuggeviser for dem, det skulle han kanskje gjort for deg også?

Med sove hilsen
@Ramta Reddington

Hehehe @ramta 😂😂😂

Ja si det, vanskelig å vite før man har prøvd 😎 Er du fyllesyk @ramta? Så @tommyhansen er det ♿

Nei jeg er ikke fyllesyk @Nippel66

Dessverre kan ikke @Ramta Reddington ta sjansen på å bli det, så jeg har lært meg noen triks.
@TommyHansen er en amatør i så hensende, det er han selvfølgelig ikke enig i selv.
Han var en av Norges beste kokker en gang og jeg var en av Norges beste servitører, der har du forskjellen.

Godt å se att du er såpass oppegående at jeg ikke måtte ta helikopteret til Bergen. Må jo ha deg levende til "Steemit Norway Tour" he he he.


En sove sang til:

Godt å høre 😀👌

Ja greit å unngå når man kan, da er du heldig @ramta!
Vi lærer aldrig vi som blir det...

Hehe såpass 😁 Ja @tommyhansen lærer aldrig virker det som. Han sier titt og ofte han er dårlig å angrer.

Kansje du sku kjørt igang fyllesyke skole på Steemit da siden du har noen triks ☺😊

Ja overlevde enda en hard natt med mye hjemmelaget Vin. Den er hissig, du og @tommyhansen må teste. Fersken og Tranebær. Kan sende en test på adressen til Babs 👌😉

Ja jeg er klar for Steem Tour 👌😀 Gledet meg lenge til det...

Du har god musikk smak @ramta ☺👌
Slenger med en ny Walker låt siddn vi er Norsk ☺

Haha, sånn går det når man går all in Nippel66 :) Men det var jo sikkert gøy så lenge det varte :D

Ja eg er ikke bygget for noe slikt 😀
Ja koste meg til kl 5 idag tidlig. Da var jeg dårlig 😂😤

Godt det ikkje bare er meg! Blitt mandag no og er fortsatt fyllesyk etter fest med jobben!

Hehe, ja jeg er faktisk bedre nå men er litt uggen. Det ble full fest i kjielstrømmen?

Det blei skikkelig haraball! Hehe!

Bra med liv i byn denne helga kan eg tenke meg. med tanke på sykel VM ;) Eg holdt meg ute i skauen i helga :)

Ja var en del folk ja, mye kaos for gatene er stengt hehe
Gjord du kansje rett i !

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54478.01
ETH 2290.54
USDT 1.00
SBD 2.35