You are viewing a single comment's thread from:

RE: RR - RamtaReward - JA, vi klarte det! - Issue 2

in #norway7 years ago (edited)

God kveld @ramta jeg sitter pris på deres inejativ.
Jeg har allerede klart og få med en del Nordmenn på dette, med å vise de att man faktisk kan tjene penger her da dere har votet meg.

Dette er kjempe å lese att vi nå er synligere, jeg tror vi klarer dette. Om alle vi rekrutterer, rekrutterer 5 hver for eksempel. Da vil man kunne få synlighet temmelig raskt tenker jeg. Dette er noe vi skal klare sammen.

Jeg er meget imponert over Steemit nå som jeg er tilbake etter gammelt. Jeg håper dette er noe folk skjønner kan bli stor. Og spørsmålet mitt er vel bare når?

Stå på @ramta og @barbro dette er ett supert engasjement fra deres side. Og endelig nådd 1 målet.

Her er en sang til deg @ramta :)

Resteem

Placebo - I Feel You (Full HD.HQ)

Sort:  

God kveld på deg selv @Nippel66

Så hyggelig at du hilser til meg også da. Kveldens første kommentar med musikk, ja dette blir det RR - RamtaReward av.
@Ramta kjøpte 3 800 STEEM til på Bittrex i dag å kjørte Power UP for å feire og ha mer å gi bort. Han gir seg ikke, bare maser om at kjøret er i gang.

Jeg er Led Zeppelin fan så da får vi feire med:
Led Zeppelin - Stairway To Heaven

Hils alle folkene i Bergen og en spesiell takk til dere og deg @Nippel66

Ja @barbro viktig og tagge deg også da dere to samarbeider godt om dette prosjektet.
Det er fyr i tørt gress for og si det slik...

Takk for det :) Hyggelig med RR RamtaReward , godt og se alle får en sjanse til og tjene noen kroner. @ramta ja han er Power Upp kongen, hatten av for den karen som går inn og i tillegg gi tilbake til samfunnet. Blir spennende og se hva @ramta planlegger :-)

Fin sang @barbro , rolig og behagelig artist :)

Takk for det :-D
Skal hilse tilbake. Folk sitter pris på dette <3

Hei @Nippel66

Takk for all skryt, moro att du ser det slik. Jeg setter såå... stor pris på deg på mange måter.
Angående hva jeg planlegger, så driver jeg for tiden og lurer på om jeg skal gjøre Steemit på fulltid... Kanskje det blir Steemit Norway Tour med Norges premiere i Bergen with guest star @Nippel66

En ting er i hvert fall moro å si med denne videoen her i RR - RamtaReward:

Bare hyggelig @ramta
Tusen takk, det var varme og gode ord, Sitter utrolig pris på det.
Spennende, høyrest ut som en god plan.
Jeg ser att her kan man lett ha ett godt levebrød.

Ja det hadde vært kult. Jeg er klar for den æres plassen :)
Hehe tidig film, JA
d( ^^,)b

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60268.51
ETH 3201.96
USDT 1.00
SBD 2.43