Sort:  

Hei @Nippel66
Så hyggelig at du tok turen innom :) Du har vært savent i det siste.
Alt bra med deg? Siden du oppdaget oss nå så skriv gjerne inn til oss så mye du ønsker. Er jo alltid veldig hyggelig å ha gamle steemere innom :)
SBD er forresten helt syk om dagen!

bukk.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

klart jeg gjør
he he

Hei står til med deg ?
Bra her i Málaga. Sol varme å mye god Pils @tommyhansen 😉😎🍺

hei.. jada alt bra..
med deg og vel.
er ikke på hver dag selv
midt i julebord tider nå vettu
da blir det litt slitsomt.... men ikke værre enn at jeg misunner deg varmen

Så bra.
Nei nå er det vel litt å ta tak i på Julebord og presanger til Jul.

Ja er en altfor travel Mnd Desember. Stress fra ende til annen.
Det skjønner jeg godt. 265 dager i året med Nedbør er for mye. Så nå prøver jeg dette 😎

good dear .

your thinking is good.upvoted and resteemed.

![download (4).jpg]
(https://steemitimages.com/DQmUviSVvxQdVSHtUZhUKLWFxm2sXgmdkDPStL6L9Ekdd2R/download%20(4).jpg)

Takker og bukker @gyldenhorn
Jeg har for tiden flyttet til Málaga for 1 år. Derfor jeg har vært så lite aktiv i det sisste.

Kommer sg det nå med tiden skal du se.
Ja det skal jeg gjøre. Kjekt æ se dere stå på enda 😎

Ja SBD er king om dagen. Angrer på kjøp av Steem med SBD hehe 🤔

Oi, hva skal du gjøre på Malaga @Nippel66?
Du må jo ikke glemme å steeme helt da.
Vi står nå i vert fall på videre og venter å ser hva du kommer med :)

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Tar meg 1 fri år fra kulden å snø og dårlig Vær.

Jeg ska bli mer aktiv når jeg får ned Computeren min til Spania i Rom-Jula

Har ikke bestemt meg for hva jeg vil poste enda. Men vil dele glimt fra min tid i Spania hvertfall 😎

Godt å se. Jeg har bestemt meg for å ta 1000 steem i Power Down å trade de med de syke spikene vi har hatt i Steem sisste tiden. Så jeg får meg 5000 power hvertfall 😎

Nå gir jo votene sykt mye 🤓

-N66

Now on coincap.io:
Price (SBD) = 10.96 $
Price (Steem) = 1.99 $
Frankly it's a good currency that I like a lot

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63149.00
ETH 3156.91
USDT 1.00
SBD 3.85