You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - STEEMIT Academy - Week 8

in #norway7 years ago (edited)

Power to the Sheeaple!!!

Tror de færreste vet hva vi kan bruke Steemit til fårlepig. Her er muligheter for folk som vi aldrig før har hatt.

Jeg har lenge mast på folk om å joine Steemit, folk har ikke tatt dette serriøst å angrer nokk bittert nå!

Jeg er glad jeg har vært med her fra starten så å si og vil gjerne si dette er den messt ante tiden min i crypto værden. For jeg ser både potensiale og brukerfrihet man alltid har ønsket seg i ett slikt sammfunn med sensur og fare for å faktisk kunne yttre sin mening.

Jeg har valgt og bruke mye tid på rekrutering fordi jeg ønsker folk skal få delta på noe så banebrytende som dette. Og ikke minst fordi jeg har sett potensiale mangen sndre ikke klarer å se.

Så Power to the Sheeaple er ett godt begrep når vi Snakker Steemit og ikke minst bruks formålet til platformen...

SKÅL fra Málaga 🍺🍾
Og riktig Godt Nyttår til dere i gjengen @gyldenhorn @ramta @barbro @tommyhansen @babsboard @onebitnews og flere 🎉🍾🎉🍾🎉

Sort:  

En annen ting å vise til folk som ikke har blitt kjent med STEEM enda ;)

Jepp her er det bare til å Powere opp! En annen ting å ha i bakhodet er at hvis STEEM ikke skulle gå opp i pris noe som helst, så vil du fremdeles kunne få drøyt 10% verdiøkning i år når du legger sammen curation rewards som du får av å stemme på innlegg pluss renten du får for å holde STEEM Power (jepp, du får faktisk rente slik som i banken). Så ja, det betyr faktisk at du får mer igjen for å holde STEEM enn et gjennomsnittlig aksjefond selv om prisen ikke går opp en krone!

Hei, @fredrikaa.

Du har rett i at man ikke må glemme den fantastiske farten på Steem blockchainen. Jeg tror denne kommer til å komme godt til syne når SMT-er blir lansert, og spesielt nå som Ethereum har vært litt tregt i det siste.

Jeg forstår godt hva du mener med at Steem er en god investering selv om den ikke øker i verdi, men man må jo likevel ikke glemme at den også har potensiale for å gå ned i verdi da. Så selv om den gir renter og god avkastning ved en stabil pris er det likevel lurt å ha i bakhodet er at det mye mer risiko enn om pengene står i banken. Personlig tror jeg jo at verdien kommer til å stige veldig mye høyere, men med alle crypto gjelder det å være klar for verditap med jevne mellomrom også.

Hei @valth !

Ja for ordens skyld så mente jeg ikke at man skulle bytte ut banksparing med å gå all in i STEEM Power ^^ Men heller at hvis man først ser etter en krypto som man ønsker å kun holde langsiktig slik som folk har holdt på Bitcoin i mange år, så er STEEM ekstra attraktivt ved at man kan få avkastning fra STEEM Power, noe som ikke må glemmes eller bagatelliseres :)

Transaksjonshastighet og evne til skalering er nok det aller viktigste argumentet for å tro at en blokkjede fremfor andre vil vokse i fremtiden. Her er STEEM et fantastisk produkt og jeg synes egentlig det er synd at den som regel markedsføres som en blockchain for social media. Den er mye mer og burde være større enn Litecoin og Ripple f.eks.

Her er en annen animasjon som jeg oppfordrer folk til å dele også ang hurtighet og evne til å ta mange transasksjoner på kort tid:

Da er vi nok helt enige, @fredrikaa! Jeg mente ikke å si at du tar feil på noen måte, men følte det var viktig å presisere at en investering i Steem ikke er risikofritt, uansett hvor mye tro vi har på den ;)

Det er et veldig godt poeng at Steem er så mye mer enn bare et sosialt medium blockchain, og jeg kan være enig med deg i at det er leit at det kun markedsføres som dette. Jeg prøvde å bruke Ethereum for noen få uker siden, og da tok det ikke langt tiden før jeg savnet raske og kostnadsfrie transaksjoner på Steemit, istedenfor å både måtte betale og vente på at de skulle gjennomføres på Ethereum. Det er nesten litt fort gjort å glemme hvor godt vi har det her inne, men man merker det raskt når man skal sende BTC eller ETH ;)

Jeg bruker også mye tid på rekrutering, prøver å spre dette til så mange som mulig, men noen må ha det inn med teskje :P Veldig glad jeg er med på steemit, håper jeg får masse gode venner og får mange poster ut.

Nice...
Ja folk tar det ikke serriøst nokk. Så tenker det er påtide nå att folk tar til fornuft og deltar.

For dette er absolutt ett spennende opplegg. Og en gratis inngang i Crypto værden for de som ikke må kjøpe Steem.

-N66

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61733.68
ETH 2481.63
USDT 1.00
SBD 2.63