You are viewing a single comment's thread from:

RE: BB - BabsBoard - Erfaringer så langt og fremtiden.

in #norway7 years ago

Spennende å lese @babsboard & @ramta ser frem til dette 😎

Maser å maser på folk om å ta del i dette eventyret. Men folk gidder ikke Steeme nokk.

Så hver dag er en kamp når det gjelder rekrutering. Stå på så går dette strålende ☺ #Norway er flittig brukt nå. Kan du se noen plass hvordan den taggen ligger ann nå @ramta ?

Sort:  

Hei @Nippel66😊

At det er et eventyr er sikkert og visst!👑
Det vil bli fler og fler i Steemit uansett rekruttering, tror jeg.. I mellomtiden får vi som ér her sørge for at vi er i "godt hold" til resten av verden slenger seg på!🤗

Jeg overlater til The Viking @Ramta å svare på #Norway's plassering på tag-lista 🍀🍀🍀

Søndagshilsen, CjefA

Hei @cemo
Ja dette blir artig fremover.

Ja det er sant, vi får Steeme hardt og stå på i rekruteringa.
Jeg maser hull i hue på alle vennene mine hele tiden, så håper de tar til fornuft snart. Så vi får liv i leiren :)

Okei den e grei, vi får vente å se hva @ramta sier da :-) Er litt spendt på hvor flink vi har vært med taggen!!!

-N66

@Nippel66

Det jeg hvertfall har klart å finne ut om #Norway;

Det er 472 poster på tag'en,
1100 kommentarer,
og det er utbetalt 44.622,393SBD

Det kan man jo ikke si er så verst🍀
Sammenliknet med et andre tag'er, tror jeg nok vi snart vil få litt oppmerksomhet - vi har ganske høy utbetaling på #Norway i forhold til antall poster...👁👍🏻

@Cemo

Såpass ja.
Det er absolutt ikke noe å klage på.

Da har vi vært flink å bruke taggen. Dette er lovende, med tanke på hvordan vi blir stor her inne. Norway skal på toppen. Og da må vi få med flere!!

Ja bra utbetaling per post da i gjennomsnitt ja 😁

-N66

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60932.34
ETH 3380.87
USDT 1.00
SBD 2.50