Sort:  

Der vant du en T-skjorte @Momar !

Fantastisk forslag. Du kan godt legge ut ditt mobilnummer som vi kan ringe når vi trenger Drosje-Taxi i Fredrikstad. Betaler gjerne med SBD (Steem Dollar).

Hvilken størelse vil du ha på T-skjorten?
Skal vi sende den til en adresse eller levere den til @TommyHansen som du kjenner?

GRATULERER!


Skal du ha Drosje-Taxi i Fredrikstad - Kjør med @Momar !
Telefon 47 94 51 66

Med vennlig hilsen
Babs & Board DA

Tusen takk @babsboard...... jeg er på ferie i London, kommer tilbake neste uke, men som du sagt du kan levere den til @tommyhansen størrelse S eller M hvis du har ikke S....
De som ønsker å kjøre med meg kan ringe meg på 47945166........ Også vil gjerne litt hjelp om hvor mye steem/SBD blir det når drosjeturen koster 200kr

Skal huske på dette hvis jeg skal til Fredrikstad i fremtiden! Supert prosjekt!

Gjør det @valth

Hei @Momar
Dette var jo faktisk en kjempe god ide.
Jeg kunne selv lett ha betalt en drosjetur med SBD eller Steem.
Hvis du da har med deg en ipad i taxien og de som tar en tur har en Steemit konto skulle jo dette gå som smurt.
Den eneste utfordringen jeg ser er at det foreløpig kanskje ikke er nok personer med konto på Steemit i Fredrikstad for at det skal bli butikk bare på Steem, så ville fortsatt kjørt kombo med en bankterminal.
Kanskje også utvide det litt med å informere andre drosjesjåfører om Steemit så alle taxiene kan ta betalt i Steem.
Da kan det jo plutselig få fortgang på kundene deres til å lage seg en konto her.
Og ikke minst mange flere felles Steemere :)
Du får en stor tommel opp fra meg.

Tommel opp.jpg

@Gyldenhorn

Takk for det gyldenjorn

Hadde vært fett! Jeg ønsker å betale deg i steem dollar om jeg noen gang gang er i Fredrikstad!!

Du er velkommen @steffenengman

I like this also, you could be the first steem powered crypto cabbie and give people a discount for using steem!
If they don't have a steem account you have the whole cab ride to convince them to sign up and follow you.

Good point @tbnfl4sun, i do convince my costumer to join us

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57654.82
ETH 2888.30
USDT 1.00
SBD 3.60