You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - STEEMIT Academy - Week 8

in #norway7 years ago

Jeg bruker til å investere all min Steem/sbd til Power Up eller leie Steem Power delegasjon ,,,, fordi jeg tror på steem power ... Så spørsmålet mitt er: Hva er best for meg? Skal jeg bare kjøpe steem power eller leie steem power delegation?

Sort:  

God morgen, @momar. Dette er et vanskelig spørsmål som jeg har sett blitt spurt veldig mange ganger inne på Steemit, og det er ikke helt klare svar på hva som er best. Først og fremst avhenger det av hva du ønsker å gjøre med den ekstra Steem Poweren du får; er planen å stemme opp egne poster, stemme opp brukere du liker, eller kanskje en miks? Med mindre du får en veldig god avtale på å leie Steem Power tviler jeg på at det vil lønne seg direkte økonomisk.

Til tross for dette er det viktig å huske at man får mer makt ved å ha Steem Power, og hvis du leier nok kan du fort havne på hot eller trending, noe som kan potensielt gi deg gode inntekter i fremtiden. Dette avhenger av så mange ulike faktorer at det er helt umulig å si noe om hvordan det kommer til å gå, så mitt beste tips er å prøve å leie litt, se om du liker det, og selv avgjøre om du synes det er verdt det.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 64196.23
ETH 2757.67
USDT 1.00
SBD 2.71