bra du er med momar------------
På grunn av deg Tommy
takk for den .... nå er det bare å begynne å smile snart-------
Heheheh det håper jeg
klart det... nå tjente du jo 4 spd igjen............
Takk Tommy,,,, men uten deg..... skal bare logge ut Heheheh
hehe... må jo stemme på hverandre vettu-----------
Det gjør vi vettu 👍
bra du er med momar------------
På grunn av deg Tommy
takk for den .... nå er det bare å begynne å smile snart-------
Heheheh det håper jeg
klart det... nå tjente du jo 4 spd igjen............
Takk Tommy,,,, men uten deg..... skal bare logge ut Heheheh
hehe... må jo stemme på hverandre vettu-----------
Det gjør vi vettu 👍