You are viewing a single comment's thread from:

RE: BB - BabsBoard - MegaDeal med CashBack!

in #norway7 years ago (edited)

Drev å regnet over her nå, da blir det 15 + 15 + 10 +2 ? altså 42 Steem ?

Til @Nippel66 og @vannfrik, hvis dere vil spare porto kan dere bestille alt til meg..

@kiimo

Sort:  

Hei @Kiimo

Vi er enig. Du kan betale og svare når betalingen er overført. Deretter kommer CashBack kanonbåten og hamrer løs på kommentarene dine.

Som du ser har vi flere typer CashBack våpen på lur ;-)

@Barbro for
Babs & Board DA

Da er STEEM overført, og @kiimo gleder seg til å fylle opp klesskapet fremover med Steemit Effekter :D Har allerede kjøpt en hettegenser og tskjorte fra utlandet, men det er det full stopp på fra nå av :D

Gleder meg :)

Fikk forresten beskjed av @cemo at jeg skulle gi beskjed hvis ikke forundringspakken min dukket opp idag, det gjorde den desverre ikke :) Men noe sier meg at den kommer imorgen. De er ganske slappe på Posten på mandager :D

@kiimo

Haha Upvote-Apparat!! Fantastisk!

Ha ha ha @Kiimo

Du ga det perfekte navnet: Upvote-Apparat.
Det blir full dose og heldigvis kan det fylles opp igjen med Voting Power.

Med vennlig hilsen

På vegne av Babs & Board DA

Hahaha great

Har ikke mottatt noe enda @babsboard @barbro, hva kan ha skjedd?

@kiimo

Hehe bra sagt @barbro med CashBack kanonbåten lol!!!!
kan gjerne spare miljøet og hive den med i @kiimo ja

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 58068.07
ETH 3133.85
USDT 1.00
SBD 2.44