Litt om meg. Litt om deg.

in #norway6 years ago

Det var kanskje på tide ned et norsk innlegg også. Jeg føler at vi er en  del norske her på steemit. Ikke like mange som jeg hadde håpet men.
 

Hvem og hvorfor?

Grunnen for at jeg begynte her på steemit var for å lære meg å skrive  bedre, og kanskje finne ut om jeg kan skrive noe andre faktisk vil lese.
Jeg er en 20 år gammel fyr som er fra Tønsberg men har flytta til Athen  nå. Her jobber jeg med kundeservice. Lønna her nede er ca 1000 euro i  måneden etter skatt.
Det er ikke akkurat mye å skryte av, men her nede kan du leve ganske  greit på det. Vi kan jo ikke drikke vannet i springen her så vi må kjøpe  vann på butikken.
0,5 x 12 koster ca 1,68 euro. Det viser jo litt hvor billig det er her  nede. Jeg kjente ingen når jeg flyttet ned hit, men jeg ble kjent med 2  andre norske som skulle begynne sammen med meg.
Nå bor vi alle sammen i en stor leilighet som kun koster 450 euro i  måneden. Det jeg liker best med å jobbe her nede er at man blir kjent  med så mange folk.
Selskapet jeg jobber for er et internasjonal selskap så de jeg jobber  med er franske, italienske, tyske og mange andre. Det er litt om meg og  hvorfor jeg begynte her på steemit.
 

Hva gjorde jeg før?

Jeg er bare 20 år så jeg føler ikke jeg har gjort så veldig mye i livet  enda. Når jeg var 15 år flyttet jeg til Trondheim fra Tønsberg. Jeg var  så lei av Tønsberg og ville prøve noe nytt.
Når jeg flyttet til Trondheim flyttet jeg inn med en fyr jeg fulgte på  snapchat. Jeg så han la ut en "my story" der han sa at det var et ledig  rom å kollektivet der han bodde, så det passet perfekt.
På videregående der oppe gikk jeg helse og oppvekst med tanken om at jeg  ville jobbe som ambulansearbeider men det varte ikke lenge før jeg  lærte at blod er helt jævlig å se på.
Etter det året gikk jeg IKT med tanke på at jeg er litt nerd. Det var  faktisk helt konge. Blei kjent med mange som minnet meg om meg selv. Jeg  fullførte det året og fikk lærlingplass på NTNU.
Men jeg droppa lærlingtida. Som dere kanskje skjønner så er det ikke  lett for meg å velge hva jeg vil bli, hahah. Etter jeg takka nei til  lærlingtida fikk jeg meg jobb som telefonselger.
Jeg måtte tjente noe penger og det er jo en jobb alle får, men jeg likte  det. Vi solgte strøm il bedrifter og privatpersoner og det var sykt  artig. Jeg hadde kule kolleger og det er noe med salg som jeg digger.
Jeg er en som ELSKER å få vilja mi. Den følelsen når du ringer til noen  og de sier nei og nesten legger på, men du klarer å overtale dem til å  betale for noe du sier dem trenger er en syk følelse.
 

Hva gjør du?

Jeg vil ikke bare snakke om meg selv hele tiden heller, hahah. Jeg elsker å høre om hva andre driver med og planene demmes. Så det hadde vært konge hvis du hadde lagt igjen en kommentar der du forteller litt om deg selv.
 

  •  Hva driver du med nå? 
  •  Hva er planene dine? 
  •  Hvorfor er du på steemit?
     

Jeg tror ikke det er så mye mer å si enn dette.
 

Follow, resteem and upvote my shit, cya!

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64485.37
ETH 3156.53
USDT 1.00
SBD 4.05