You are viewing a single comment's thread from:

RE: RR -RamtaReward - Steemitskolen som betaler deg - Forretningsideer - Utgave 5

in #norway7 years ago

Hvis jeg oppnår litt popularitet på denne siden, ønsker jeg å bruke det som et springbrett for å starte en arkadehall i Norge. Ved å selge, auksjonere bort og gi bort (til engasjerte følgere) spillrelaterte artikler og frynsegoder til dagen budsjettet er tilstrekkelig for å åpne hallen.

Sort:  

Spennende med arkadehall da @K3nb0b
Hva slags spille tenker du å ha der?
Selv var jeg en ihuga spiller og bodde vel i arkadehallen her i byen, men det er vel sikkert 25 år siden eller mer.
Hvordan er markedet for slike steder i dag? Kan ikke si jeg vet om noen som fremdeles er åpne.
Hvis jeg har forstått deg riktig tenker du å opprette en auksjon her inne på Steemit?
Det er kan nok være en god ide. Lage en auksjon pr post og la auksjonen var i 7 dager.
Da vil du få både betaling fra selve tingen du auksjonerer bort samtidig som du kan tjene ekstra på upvotes på selve posten.
Litt nysgjerring på hvor mye du tenker du trenger i budsjett for å starte en hall?
Hva koster de forskjellige spillene?
Hvordan type spill skal du ha?
Hvor får mann kjøpt arkade spille i dag? (kunne tenkt å kjøpt meg ett flipperspill selv)
Venter på svar så kan jeg komme med noen flere konkrete tilbakemeldinger.

terminator-2-pinball-machine.jpg

Mvh
@Gyldenhorn

Vet ikke helt hva nødvendige budsjettet blir enda da jeg ikke har gjort research på lokaleutgifter. Tenker å ha det meste, men selvsagt bygge oppover, kommer til å lage post og side hvis jeg får litt flere følgere. Maskinene ligger som regel mellom 10-50 k, kommer litt an på hva du er ute etter, vet du finner dugende pinball til 10-15 på finn btw. Det er jo et must i hallen og såklart. Pluss et par av de oldschool sakene som pacman, galaga etc. noe racing og en av de zombie shootersa. Planlegger å legge hele greia i en clubshell der medlemmer får rabatter og det er konkurranser om å ha høyeste score på de forskjellige maskinene i slutten av måneden. Ønsker også å ha kjøp, salg utbytte og utleie av gamle konsoller og spill. Ønsker også å hoste turneringer i magic the gathering. Arkaden vil selvsagt også operere i vår valuta.

Vi har en fantastisk arkade bar med masse arkade og flipper maskiner i Oslo som heter Tilt!
Anbefaler deg å sjekke det ut neste gang du er i tigerstaden @gyldenhorn :)
http://www.tiltoslo.no/

Visste jeg ikke, kanskje bare søke der. Må hvertfall dra innom å titte i nærmeste fremtid.

Loading...

Kansje lage online arkade. Som vi kan betale med SBD/Steem for og spille :)

Forsåvidt en veldig god idé 😊

For et spennende prosjekt! Dette har vært utrolig stilig om du fikk til, men tipper du må poste her ganske lenge før du har tjent Steem nok til et slikt prosjekt. Hvor i landet tenkte du å ha denne arkadehallen?

Er nok et stykke unna ja, men lov å drømme og har selvsagt andre planer enn å bare poste på steemit. Driver å smått utarbeider en plan og prøver å gjøre et anslag, men måtte jo bare komme med ideen litt i forveien når jeg så konkurransen. Jeg er lokalisert i Fredrikstad og håpet er da selvsagt å åpne der, men hvem vet hva tiden vil bringe. Kommer til å poste litt om det på steemit når planen er litt mer konkret og dokumentert.

Ja, det er viktig å drømme! Det høres i alle fall ut som et spennende prosjekt :) Følger deg nå, så blir artig å følge med på hvordan dette kommer til å gå.

I like this also, you could be the first steem powered crypto cabbie and give people a discount for using steem!
If they don't have a steem account you have the whole cab ride to convince them to sign up and follow you.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59940.43
ETH 2988.79
USDT 1.00
SBD 3.61