Norgesarkaden går i riktig retningsteemCreated with Sketch.

in #norway7 years ago (edited)

Nå går det fremover. @sean33paul
Jeg har funnet meg en liten ekstrainntekt som jeg planlegger å investere her inne som igjen begynner å se ut til å bli en ekstrainntekt. Går fremover sakte men sikkert, så begynner å se en mulighet for at jeg får startet arkaden min i fremtiden. Jeg planlegger nå å gå til innkjøp av et par arkademaskiner i håp om å leie de ut til andre bedrifter. @gyldenhorn har ikke startet dialog med de enda så usikker på pris, men www.abspill.no produserer og selger både egne og gamle arkademaskiner inkludert pinballmaskiner. Begynner å se et lys i enden av tunellen, tror dog det blir en lang vei med mye jobb. Håper jeg kommer i kontakt med andre likesinnede som ønsker åpning av arkader i Norge med tiden. Og hvis noen har noen idéer til prosessen er de hjertelig velkommen.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63195.68
ETH 2615.38
USDT 1.00
SBD 2.74