RR - RamtaReward - SteemitSkolen som betaler deg - Høstferie - Utgave 4steemCreated with Sketch.

in #norway7 years ago

Hei alle sammen, det er min plikt som inspektør å melde fra om at @jeroll, @ramta og @gyldenhorn har tatt seg en velfortjent høstferie. Ferien løper fra tirsdag denne uken (uke 41), til tirsdag neste uke (uke 42)

I Norge er det en tradisjon å tilbringe høstferien sammen med familie, nære og kjente eller rett og slett bare nyte sitt eget selskap.

Det finnes mange måter å avvikle høstferien på; noen drar til fjells for å puste inn norsk fjelluft.

hoestpaafjellet2008-173-L[1].jpg

Andre synes ikke det finnes noe bedre enn å reise til varmere strøk, mens noen velger å bare være hjemme og slappe av.

Uansett er målet det samme, og det er å forberede seg til en lang og deilig vinter.

Selv forbereder jeg meg ved å dra til fjells og puste inn norsk fjelluft, @gyldenhorn skal tilbringe høstferien på sin Harley, og @ramta tilbringer høstferien i badstuen mens løvet faller fra trærne og fargelegger terrenget med høstfarger.

hoestpaafjellet2008-163-L[1].jpg

Sort:  

Må Ha en kjempefin ferie alle sammen. Dette er velfortjent!

For min del blir det en tur på hytten med familien ! Det blir stas!


@kiimoi

Kos deg masse på hytta @Kiimo
Hvis hytta de ligger på det stede du har lagt ut bilde av her, blir jeg gjerne med en tur
gråtele smily.jpg

Hei, har vært veldig opptatt i det siste så jeg så ikke kommentaren din før igår kveld :D Nei desverre er det ikke akkurat på denne lokalisasjonen hytten ligger, men den er ikke så verst den heller :D

@kiimo

Ha en god ferie alle 3! For min del blir det jobbtur til Venice og så Alpene i Sør-Tirol nord i Italia. Det blir riktig nok for en jobbtur men jeg får tatt meg tid til å gå i fjellet og se Venice :)

Deretter blir det en velfortjent uke til Kanariøyene før jeg så tar flyet derfra til Lisboa for å joine STEEMFEST(!) 😎😎

Kos dere!

Hei @Fredrikaa
Høres jo ikke feil ut å reise på ferie, ehem "jobbtur" til Venice og Alpene.
Håper du får slappet av litt i vert fall da.
sol.jpg

Screenshot_1.jpg

Ønsker dere hos Steemitskolen en velfortjent høstferie!
Vi sees neste uke :)


~ @xtetrahedron

Takker og bukker @Xtetrahedron
Vi lover å komme sterkt tilbake når batteriene er ferdig ladet.
Både @Jeroll, @Ramta og meg selv er super klare for å gjøre høsten og vinteren innholdsrik på SteemitSkolen.

skolesekk.jpg

Hi @jeroll, @ramta, @gyldenhorn and any other Norwegian Steemit members. Wishing you all a superb holiday with family and friends.

Norway sure sounds like a great place to live and maybe visit for a holiday. Judging by the photo's in the post, it looks very beautiful over there.

God ferie alle sammen!
Selv reiser eg på jobb og blir vekk i 14 dager. Det blir litt som en ferie det også, vekk fra det hverdagslige og kun jobbe, spise og sove 😂 men er også veldig godt å komme hjem igjen!

Veldig flotte bilder!

God ferie alle i Skolen 😊
Satser på det ikke regner, hver dag her i Bergen i ferien hehe

-N66

God Ferie gutter.
Full fres på batteriene frem mot Jul igjen :)

"In Norway it is a tradition to spend the autumn vacation together with family."
That is a fantastic tradition, I really like the way Norway is all about friends and family it must be a wonderful place to live!

Høstferie er oppskrytt. Jobba, jobba, jobba! God ferie

God ferie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64386.10
ETH 3142.17
USDT 1.00
SBD 3.98