You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - Steemit Academy - Week 5

in #norway7 years ago

Merkelig. Jeg tenkte akkurat på det før jeg så denne posten.
Det viktigste med Steem Power er at det er en investering i deg selv og din egen blogg. Hvor ofte har man mulighet til å investere direkte i sitt eget talent? I tillegg gir det mer innflytelse på Steemit forøvrig, men det er på mange måter litt sekundært.

Sort:  

Hei @Janusface. Jeg er helt enig med deg at det aller viktigste med Steem Power er en investering i din egen profil og blogg. Som du sier så vet ikke jeg om noen plasser hvor man direkte er med å skape inflytelse på seg selv i så stor grad som her på Steemit.
Jeg tenker også at det er viktig at jo mer SP man har, jo bedre er det for andre rundt deg som du stemmer på. Jeg synes det er kjempe gøy å kunne gi litt tilbake nå når min SP har kommet seg litt opp.
Så jeg og @Onebitnews kommer til å gå for SP i lang tid for å kunne stemme tilbake på dere som følger oss.

voting power.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62059.45
ETH 2433.83
USDT 1.00
SBD 2.63