You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - Economy - Issue 13

in #norway7 years ago

Noen tanker på om det er lurt å konvertere steem dollars til steem nå, eller om man bør vente litt?

Forsøker fokusere på å "power up", men har avventet litt med noen smådollars jeg har. Ser at prisen har gått ned 20% på 2 dager.

Noen som har en kvalifisert gjetning på dette?

Sort:  

Hei @Idigit
Nå har jo SBD gått forbi STEEM igjen så man skulle jo tro at det var ett greit tidspunkt.
Jeg selger SBD stort sett de gangene jeg får den. Da selger jeg både på topp og bunn og på den måten tror jeg at jeg treffer midten av det som er lurt på sikt.

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Hei, @idigit.

SBD er et hett tema med mange ulike meninger. Noen mener at verdien kommer til å skyte i været, andre mener at den kommer til å falle ned til $1 igjen, og noen mener at den vil holde seg nokså stabil i forhold til Steem med en 1:1 ration. Men selvsagt er det ingen som egentlig vet noe som helst. Vitnene som styrer blokkjeden snakker om å implementere en strengere "peg" for å tvinge verdien ned til $1, men hvorvidt de går for denne nokså drastiske løsningen er for tidlig å si.

Så her må man nesten bare ta en sjanse på å gå for det man føler for! Selv føler jeg at det er en svært vanskelig krypto å skulle spekulere i.

Hilsen @valth

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.028
BTC 60732.06
ETH 2345.63
USDT 1.00
SBD 2.46