You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - Conspiracy - Issue 10

in #norway6 years ago

en gang var jeg på byen. Neste dag våknet jeg opp fullt påkledd på sofaen.

Følte ikke at jeg var utsatt for noe av aliens, men hvem vet. Det er flere timer som er sort hull i hukommelsen.

Sort:  

Hahaha jeg har også hatt den samme følelsen opp til flere ganger @Idigit
Irriterende at de hulla i hukommelsen og noen ganger kommer til bake, men da helt sikkert med noen andre sine minner, Jeg kan i vert fall ikke huske at jeg selv pissa på fortauet så onkel kom.

gråtele smily.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Ufff. Vanskelig å komme seg bort fra den når man er ferska.

Man kan bare håpe man blir mer fornuftig med alderen. Ikke det at jeg har merket så alt for mye til det.

Hahaha, jeg tror vi alle har hatt noen sånne kvelder, jeg skulle ønske jeg faktisk ble tatt av utenomjordiske skapninger de kveldene for hvem vet hva jeg egentlig har drevet med.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67241.02
ETH 3727.25
USDT 1.00
SBD 3.77