You are viewing a single comment's thread from:

RE: RR - RamtaReward - SteemitSkolen som betaler deg - Friminuttet - Utgave 2

in #norway7 years ago (edited)

Hei klassekamerater, ser btc-e er oppe og går igjen, det er noe jeg er veldig glad for. Noe andre som kommer til å bruke di videre i framtiden ? Hvilken sider bruker dere for crypto?

Her er nye btc-e sin side : https://wex.nz/news/1

Sort:  

Jeg bruker Bittrex for det meste men også cryptopia, hitbtc, og innimellom Poloniex, jeg går som regel inn på den exchangen som har den coinen jeg vil trade. Har aldri brukt btc-e faktisk :)

Ja okei, der fik jo en noe sider jeg skal se på, bruker btc-e, pga den siden nippel vist meg først, Å er den er vel en av di elste tror jeg 😉

Jeg fant veien til Kraken fordi de fører EOS, som jeg er litt nysgjerrig på.

Har tatt overgang til bittrex selv. Liker "raskheten" de tilbyr. og ikke minst utvalget i coins :)
Poloniex er et annet alternativ men ikke fornøyd med lengden det tar helpdesken der å løse en ticket. 2 mnd.

Bruker selv poloniex, help desken har vært noenlunde raske med meg

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67685.37
ETH 3498.92
USDT 1.00
SBD 2.71