You are viewing a single comment's thread from:

RE: RR - RamtaReward - SteemitSkolen som betaler deg - kommentaroppgave - Utgave 3

in #norway7 years ago (edited)

Hei.

Det har blitt mange gode øyeblikk for meg her på Steemit så sliter litt med å finne frem til det beste.
Skal jeg trekke frem en ting må det bli muligheten til å blogge og få svar.

Det er utrolig hyggelig å få tilbakemeldinger som er kreative og konstruktive.
Jeg tenker da spesielt på tilbakemeldinger på de fotografiene jeg har lagt ut.

Som hobbyfotograf er mann alltid på jakt etter forbedringer både i oppsett og kvalitet på bildene man tar.
Ved å legge ut bilder her på Steemit oppnår man å få både ris og ros, det gjør at man tenker litt annerledes når man jakter det neste motivet, forhåpentlig vis til det bedre.
Så mitt "øyeblikk" er å få tilbakemelding på mine bilder.

Håper virkelig at dere som kikker på bildene mine fortsetter å komme med tilbakemeldinger.

Legger ut dette bilde sammen med denne kommentaren for litt god stemning.

Torp havn by night.jpg

Mvh
@Gyldenhorn

Sort:  

I suspect that many people think that steemit is for profit only
It is true that we are making profits, but we should not forget the essence of the foundation in fact that there are so many people, as I noticed that they have more than wonderful content and they are working to provide an invaluable benefit
according to my opinion
Therefore, we must work to innovate and improve the intellectual level and profit will come after that

Heisann.

Etter jeg ble en del av Steemit, har min hverdag på sosiale medier blitt annerledes. Motivasjonen for å dele gode øyeblikk på en kreativ måte har endret seg.

Der er enormt fascinerende hvor mange muligheter Steemit har. Og som nybegynner aner jeg sikkert kun tuppen av isfjellet.

Mitt beste "øyeblikk" på Steemit, så langt, må være da jeg forsto at alle på Steemit har like muligheter til å komme langt.

Belønnings konseptet er genialt. Det er fantastisk å ha muligheten til å gi noe verdifullt tilbake til bloggeren umiddelbart. Samtidig som man selv får umiddelbar belønning for arbeidet med en kreativ post.

Jeg ønsker å lære mer, utvikle meg og min forståelse for Steemit. Takk til SteemitSkolen for deling av kunnskap og erfaring.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61821.21
ETH 3068.39
USDT 1.00
SBD 3.84