Photopainting - fotomaleristeemCreated with Sketch.

in #norway7 years ago

Hi folks!

Went out with the camera a few hours one night and tried to be a bit artistic, using photoshop afterwards.
Attempted to get a picture to appear as a painting, and think the results were good.
What do you think?

Hei!

Var en tur ute og luftet kamera noen timer en natt og prøvde å være litt kunstnerisk i photoshop i etterkant.
Forsøkte å få bilde til å fremstå som ett maleri, og synes selv resultatet ble bra.
Hva synes dere?

soloppgang og dis.jpg

Sort:  

Nei, nei, nei @Gyldenhorn , bare ett bilde?

Du får ta det som ett kompliment, jeg gleder meg jo vilt til bildene dine hver gang. Har liksom blitt litt bortskjemt med alle de fine stemningsbildene du kommer opp med hele tiden.
Joda, bilde kan se ut som det er malt av en av de gamle klassiske naturmalerne.


Det blir en utmerkelse for dette bildet @Gyldenhorn !


Vil ha mer enn ett bilde neste gang, eller?

Med vennlig hilsen
@Ramta Reddington

Hehe takker så masse @Ramta Reddington
Denne gangen ble det bare ett bilde.
Skulle kanskje skrevet forhistorien til bilde. Ligger en del timer bak.
Alt fra å stå opp kl 0200 , kjøre 1 time til stedt, surre rundt ute i myra ett par timer i mørket for å finne ett sted å plassere så motivet skulle bli bra.
x-antall bilder som ble tatt med alt fra 60 sek til 2 minutter lukkertid på bilde.
Så surre set ut av myra igjen, komme seg hjem og legge ned en time i photoshop etterpå.
gråtele smily.jpg

Flaskepost utmerkelsen blir gitt til personer som skaper ting som er så bra att de vekker stor oppmerksomhet i Steemit Hall of Fame.

Flaskepost utmerkelsen fløt i land på kommentaren din @Gyldenhorn , vel fortjent.

Steemit flaskepost finner deg uansett hvor du er!

Hallo i luken, dette var intresangt!

Steem Flaskepost faktisk hehe :-)

thanks for sir ramta

Magisk bilde!

Hadde du hatt det rammet inn på veggen hjemme og fortalt meg at det var et maleri du hadde betalt en del for så hadde jeg nok trodd på deg :)

Takker så masse @Fredrikaa. Sitter å lurer på å få skrevet det ut på ett læret og hengt det opp på kontoret eller noe.
Smily.jpg

Fantastisk flott bilde! Etter eg kom her på steemit så har eg fått såååååå lyst til å begynne å ta bilder rundtomkring! Takk for inspirasjonen både fra deg og andre!

Takker og bukker @Hamlander.
Bare til å løpe ut og begynne å knipse :)
Canon m3.jpg

Tror eg må det! Svigerfar jobber i Canon! Kanskje han kan få meg igang med litt tips og triks!

Hvis svigerfar jobber i Canon har du jo fri tilgang til godtebutikken
Canon m3.jpg

Hehe!

KNÆLLFINE DE JO :-)

Fantastisk flott bilde! Etter eg kom her på steemit så har eg fått såååååå lyst til å begynne å ta bilder rundtomkring! Takk for inspirasjonen både fra deg og andre!

Color of the sky is gorgeous! And cool effect of the fog over the lake! great job :)

Thank you @dbeauhaire.
Was some editing in PS when i got home.
Smily.jpg

Nature is beautiful! Beautiful picture..
Thanks for sharing...

It looks like painting, but too real :)

Kjempe fint, men ser at det er et fotografi... er nok litt for detaljert for at jeg trur på det ;)

Very nice foto )

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64038.60
ETH 3148.89
USDT 1.00
SBD 3.97