You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - Steemit Academy - Week 5

in #norway7 years ago

Det viktigste er å delta synes nå jeg. Og det er en super måte å lære og å bygge egen kryptofolio.

Å bygge Steem power gjennom blogging er ikke for alle. Det går fint an å bruke andre metoder sånn som trading og mining.

Trading: det interne markedet er puslete. Men da jeg startet, tradet jeg litt sbd hver gang før power up. Fordelen er at man slipper å overføre noen andre plasser. Bittrex, poloniex, Bitshares dex er andre muligheter. Dex er spesielt bra for nybegynnere siden den har mulighet for å trade mot usd.

Mining: joda, man kan mine Steem. Siden Steem ikke er pow, vil det i praksis si at man kjøper Steem til markedspris etter hvor mye datakraft man disponerer. Både Eobot og genesis mining tilbyr dette.

Sort:  

Hei @funkit!

Når det kommer til trading vet du om noen måter å selge crypto for NOK og hvordan man evnt. gjør det? Hva er prosessen for å få det overført til NOK? Jeg har vært innpå poloniex og bittrex, men føler meg ikke helt komfortabel med å sende de passopplysningene mine for å kunne trade. Det hindrer meg ifra å utforske trading. Hva er tankene dine rundt det?

Mvh
@meldesixym

Kraken krever ikke passopplysninger, i alle fall har jeg sluppet unna så langt, og har fått euro både inn og ut derfra. (Men har ikke sjekket om de har STEEM i porteføljen.)

Hei @Funkit
Enig med deg at å delta er viktig for ved å delta er du med på å skape både nyttig innhold for deg og dine lesere, men samtidig vil du også skape verdier for deg og dine samtidig.
Fint at du også nevner forskjellige børser folk kan få kjøpt eller solgt STEEM eller SBD på.
Jeg skal også sjekke litt rundt det du nevner om Eobot og Genesis.
Takker for opplysningen.

mining steem.png

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57681.36
ETH 2446.21
USDT 1.00
SBD 2.30