You are viewing a single comment's thread from:

RE: DrugwarS NorwaY_______Utgave 4

in #norway5 years ago (edited)

Hei folkens:-)....... Rank 1558 level 6

Etter at jeg fikk beskyttelses merke fra VIKINGS NORWAY, har jeg ikke blitt angrepet en eneste gang og jeg har da fått kjørt mange oppgraderinger. Dette er jo kjempe kult. Kan virke ut som dere/vi har stor respekt der ute. Er det flere som har opplevd det samme?
@Fender tror jeg kommer til å være en stor beskytter for oss. Jeg tipper du kommer deg inn på TOPP 100 i løpet av 1 uke.
Jeg Better 2 STEEM, på at du er der i løpet av 7 dage. Noen som vedder i mot????
Jeg er jo @Funcontest, så noe konkurranse må jeg skape:-)

@Ramta tror jeg har noen store planer og visjoner for denne gjengen og deres blogg. Vi er heldige som er med fra starten og jeg har troa på at vi blir litt rikere av dette:-) Bare se hvor mye man får ut av å være aktiv på denne siden.
Tusen takk gutta boys:-)
@Funcontest

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63615.94
ETH 2475.04
USDT 1.00
SBD 2.54