You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bullshit: Marriage

in #norway7 years ago

Er vel litt rart med statistikk:-) Der er vanskelig å skille seg om man ikke er gift. Ergo ikke så rart at det blir 100% av de skilte har vært gift. Tallet for antall gifte som skiller seg ligger på ca 50% etter sist jeg leste. Og tallene vil trolig stige i fremtiden da ekteskap vil være en truet og døende art. Så hva gjør man? Holder forhold lenger om man ikke gifter seg. Nei trolig ikke. Men det er det vel heller ikke laget noe statistikk for ennå. Jeg har selv vært gift i 14 år, blir 15 i år om min matte stemme. Og jeg tror ikke det er mange av de på min alder som kan si det samme ( er 39år)

Sort:  

Ut frå den skremmande statistikken vil eg påstå at du lev på lånt tid @funcontest! Eg ber for deg.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62007.73
ETH 2389.39
USDT 1.00
SBD 2.49