You are viewing a single comment's thread from:

RE: DrugwarS NorwaY_______Utgave 5

in #norway5 years ago

Hei, så bra dere har tatt ansvar for ulike roller, tror dette kommer til å bli super bra.
Ser ut som om mange har fått kjørt seg godt opp når Future Token kom, dessverre så var jeg så dum at jeg kjørte alle tokens ut til lommeboka på Obyte og @DrugwarS har jo ikke klart å legge opp til at det kan flyttes fra lommebok til spillet. Jeg har ca 20.000 tokens som venter der på å bli brukt til oppgraderinger. Ser ut som om dette vil skille klinten fra hveten ennå mer.
Takk for ny logo @Fender
Ser jeg rett at det har kommet inn ennå en til på Topp 100 lista, syntes jeg så @JanneHansen på lista der??

Ha en flott dag alle sammen.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61475.37
ETH 2485.94
USDT 1.00
SBD 2.61