You are viewing a single comment's thread from:

RE: RR - RamtaReward - SteemitSkolen som betaler deg - kommentaroppgave - Utgave 3

in #norway7 years ago

Mitt beste øyeblikk her på steemit er ikke ett, der er hele konseptet.
men skal jeg trekke ut et øyeblikk må det være når jeg kom i kontakt med alle de flotte nordmennene her inne som @joklahoma, @nippel66, @kimo, @karja, @yogawithtone, @barbro @solbadans @gyldenhorn, @vannfrik, @steingal og alle de andre jeg har glemt akkurat nå. hadde ikke sett for meg at det norske samfunnet var så stort som det faktisk er. Takk for at dere har tatt godt i mot meg her inne.
steemit har gitt meg mer mening i livet, nå går jeg ut for å finne noe å ta bilder av sånn jeg kan legge det ut på steemit, før gikk jeg bare ut for å lufte meg.
mink kommentar.jpg
Noe av det flotteste med steemit er at vi ikke må ut med all informasjonen om livets vårt sånn som alle andre sosialemedier, der folk legger ut alt enn kan tenke seg, noe som ofte går på sikkerheten til vedkommende uten at h*n tenker på det. Etter nesten 10år i sikkerhets bransjen har jeg funnet ut at personlig info er noe en helst skal holde personlig. Og her på steemit trenger mann ikke legge ut all info om seg selv, mann trenger ikke engang si hvilket kjønn man er, da sikter jeg ikke til meg, men til @barbro som det akkurat nå for litt siden gikk opp for meg at hun er en dame, etter å ha lest hennes kommentar her.
dragonfly crop.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60111.17
ETH 2322.86
USDT 1.00
SBD 2.53