You are viewing a single comment's thread from:

RE: RR -RamtaReward - Steemitskolen som betaler deg - Forretningsideer - Utgave 5

in #norway7 years ago

Mitt forslag er ikke noe jeg selv vil starte opp med, så denne går ut til alle som har en liten gründer i seg.
Jeg skulle ønske å hatt en plass hvor jeg kan sette meg ned å ta en kopp kaffe med like sinnede folk og diskutere Steem/crypto.
og selfølgelig ha muligheten til å betale me steem/crypto
steemit coffee.jpg

Sort:  

En kafe hadde vært gøy så får håpe noen satser på det.
Tror kanskje det må bli i en storby hvor det er potensielt nok kunder som faktisk er int i crypto.
Forøvrig ser vi i SteemitSkolen på ett prosjekt hvor vi tenker å samle en del av oss til en liten sammenkomst/Steemit kurs.
Vi kommer med mer info om dette senere :)
Møte.jpg

Oi, det kurset høres spennende ut! Ser frem til å få mer informasjon om det når det er klart :)

høres spennende ut! gleder meg å se hvor steemitskolen tar oss!

Det hadde vært artig! Jeg har drømt litt om en Steem-kafé selv, men spørs om det er mulig å få det til før mange flere begynner å bruke siden.

En artig måte denne kunne vært finansiert på hadde ved å få folk til var i kaféen til å poste om det på Steemit, og sette en viss % som beneficiary til kaféen sin Steem-konto! Da kunne man hatt billigere varer der, og fått delvis finansiering via Steem sin reward pool.

ikke en dum idè! kafèen må jo også ta betalt i NOK, da det sikkert er lovverk som tilsier det, men er mange mulige måter å få implementert steem på i kafèen, kjøp en kaffe og få upvote av kafèen på din post. mange muligheter!

Ja, du har nok rett i at man må ta betalt i NOK ja. En mulighet hadde jo selvfølgelig å tatt vanlig betalt i kaféen for mat og drikke, mens beneficiaries gikk for å betale leie av lokale/drift, slik at kaféen på en måte ble crowdfinansiert av alle som brukte den. Det hadde også vært kult om kaféen hadde egen konto med en del SP, og kunne upvote alle som besøker den!

Men det er mange spennende måter vi kan løse dette på ja! Dette er litt av et prosjekt, men vi må jo drømme stort for å få til forandringer ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59120.07
ETH 2921.92
USDT 1.00
SBD 3.79