You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - Steemit Academy - Week 5

in #norway7 years ago

For å komme oss fremover så trenger vi steem power, uten den kommer vi ingen vei.

Men det som er enda viktigere er VotingPower, hvis den er for lav så har kan du ha så mye SP som du vil og fortsatt ikke gjør en forskjell.
Derfor vil jeg at du som leser dette går inn på www.steemnow.com og sjekker hvor mye du har i VotingPower, den bør vær hverfall over 50% men den må aldri gå opp i 100% da sløser du.
jeg bruker å prøve å holde min rundt 60-90%.
Sånn som før helgen så brukte jeg opp nesten all voting power da jeg visste at jeg ikke fikk tilgang til steemit i helgen når jeg var i bryllup.
Ikke vær redd for å gi for mye voting power til en person, er kjekkere for den enkelte å bli upvotet med 50% eller mer enn å få 1% hver gang, men dette er jo selfølgelig opp til hver enkelt.
selv så bruker jeg å gi 100% til alle jeg upvoter, da dette er enklest for meg.

Så håper jeg at alle har vekslet inn all SBD til SP nå mens prisen er så høy, selv vekslet jeg ca 45 SBD til ca 230 SP

Da er det bare å si som Jeremy, MORE POWER!!

Sort:  

Godt sagt @Flatman Det er superviktig å ikke gå for langt ned på votingpoweren. Selv prøver jeg å ligge mellom 80% og 98%. Skal jeg bort gjør jeg som deg og stemer ned mot 60 tallet for å være sikker på at jeg aldri når 100%. Å ha 100% er som å kaste penger ut av vinduet.
Så til alle dere som leser @Flatman sin kommentar her; bruk Steemnow.com eller Steemd.com hele tiden

Tommel opp.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57112.10
ETH 2405.80
USDT 1.00
SBD 2.28