You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - STEEMIT Academy - Issue 15

in #norway6 years ago

Posta den i sist utgave også, men har ikke fått en eneste interesse for produktet, så vi prøve igjen, denne gang med nedsatt spesial pris for @OneBitNews leserne.

Produktet er 1 stk 8-GPU ramme med 6stk risere og 6stk vifter.
Pris per stk er $300 dvs $100 rabatt for @OneBitNews leserne!! (har kun 2stk tilsalgs, så her gjelder det om å være på høgget)
Link til salgs posten:
For sale - Mining frame w/ risers & fans

Sort:  

Nå må du skjerpe deg @Flatman

Hvor er CashBack?
Det er jo veldig mange måter å gjøre det på. En ting vi ser med en gang er at du kunne sagt at: All upvote til denne kommentaren vil bli gitt i CashBack til kjøperen.
Det er da mye bedre enn å senke prisen? Dessuten sporer det folk til å hjelpe en kjøper til å få det billigst mulig. Får du ikke solgt er jo CashBackèn din, for du har jo ingen å dele den ut til.

Vel, det var bare en idé.

Nok et strålende forslag fra CashBack Kongen @BabsBoard
En samarbeidspartner til @OneBitNews

Ja her må det skjerpings til!
Dette må jeg huske til neste gang!
Takk for idè'en

Hallo Miner @Flatman

Jeg skal ikke begynne å mine, men jeg ser en interessant ting. Jeg har tidligere solgt noen ting på finn.no med varierende hell. En ting som aldri skjedde var at finn.no sende meg noen penger når jeg ikke fikk solgt.
Ikke var det gratis med annonse heller.

Så du er jo i en vinn - vinn situasjon uansett slik jeg ser det.

Med vennlig hilsen

Ja dette er definitivt det beste stedet å selge ting på, her får enn betalt for å legge ut annonsen og for å kommentere om salget, sånn jeg ser det er det alltid en Win Win Win sitvasjon når det kommer til dere Fredrikstad folk =D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57340.70
ETH 3072.28
USDT 1.00
SBD 2.37