You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - Conspiracy - Issue 10

in #norway6 years ago

UFO er et spennende tema.
Det er nok veldig mye vi ikke vet om hva som skjer rundt oss, så det kan godt være at vi har blitt besøkt av andre. Hadde myndighetene gått ut med det om de visste det fantes andre her? det tror ikke jeg de hadde gjort. så hvem vet, mulig de er på besøk her heletiden?
Disse spørsmålene får vi nok aldri svar på, bildene vi får se kan jo være redigert og manipulert på så mange måter nå idag at det er ikke lett å se hva som er ekte og hva som er photoshop.

En ting er sikkert, bildet du ser her er ekte og tatt av meg, hva det er du ser her vet ikke jeg, men jeg kan ikke forklare det. Når bilde ble tatt la jeg ikke merke til denne tingen, først etter jeg komt hjem la jeg merke til at det var en prikk i himmelen.

hvis det er noen som ønsker å leke med fargene/kontrast å sånnt så er det bare å laste ned bilde, trykk på "orginal" linken under bildet.
(klarer du ikke å laste det ned, legg igjen mail adressen din så sender jeg orginal bildet til deg)
minieditDSCN2804+ufo.jpg
Original (4608x3456)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 68964.81
ETH 3733.40
USDT 1.00
SBD 3.65