You are viewing a single comment's thread from:

RE: Water under the bridge

in #norway6 years ago

Fint bilde :)
Tips til deg:
klipp vekk det sorte i bildet, så viser det ikke så godt at du holder mobilen feil vei når du tar bilder :p hvis du er windows10 bruker kan dette enkelt løses ved å åpne bildet og trykke på edit knappen oppe i høyre hjørne.
jeg tok meg friheten til å gjøre det for deg:
DQmexvCvktZCNL37qshSh5tAvYnFCMmKjJppFZhiuFaooBz.png
et annet tips:
hold mobilen sidelengs når du tar bilder, da får du møje bedre oppløsning i bildet.

Sort:  

Hei @flatman, tusen takk for at du tar deg tid til å gi litt opplæring. Brukeren er min datter på 13 som jeg har fått involvert i Steemit. Ho tar i mot alle tips ho kan få for å bli bedre. Har ikke helt blitt bitt av basillen ennå, men er nok på god vei:-)

Så hyggelig at du tar med deg hele familien her på steemit!
@abcmartinedcba er mer aktiv enn alle mine venner tilsammen! så dette er en god start!
skal passe på å få upvotet litt, så kommer plutselig lyssten til å steem'e mer skal du se ;)

Ja jeg har fått med meg begge barna mine, den andre dattera mi er @fakturd, skal se om ikke den kommer i gang litt bedre de nærmeste ukene oxo. Setter stor pris på dine upvoter og tusen takk for det:-)
Ha en flott helg:-)😀

hah, så kult, du tar faktisk hele familien med deg på steemit! kjempe messig!
har sett navnet @fakturd poppe opp etpar ganger, skal ta meg en titt :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62937.86
ETH 3092.40
USDT 1.00
SBD 3.87