You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - STEEMIT Academy - Week 8

in #norway7 years ago

Hallo @onebitnews ..

Egentlig er jeg veldig interessert i å følge en nyhetsartikkel om steem og utvikling i dag, fordi steem hadde en stor innflytelse i verden steemit, enten for støtte eller legge inn en kommentar. Men, jeg forstår ikke språket i Norge, så litt vanskelig for meg fordi det måtte skrive tilbake til ditranslite i vårt språk.

Mitt råd hvis du kan i tillegg skrive i et bilde, kan du skrive en artikkel under eller på toppen av bildet, slik at jeg umiddelbart kan oversette en kopi og holde meg i mitt språk, hvis jeg må skrive tilbake å oversette, det tok lang tid. Tilgi meg hvis sassy kommentar til dette papiret. Men, jeg håper virkelig det, at jeg også bare fortelle vennene mine her om utviklingen av steem, takk

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61733.68
ETH 2481.63
USDT 1.00
SBD 2.63