You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - Technology - Week 3

in #norway7 years ago

Trur eg hadde teke med meg ei steinhakke, for eg tippar det blir ein del graving der borte. Det var jo ei sak for eit år eller to sidan med (minst) ein nordmann som var på intervju for å evt bli med til Mars. Lurer på kva som skjedde der, og om kandidatane er plukka ut. Google next...

Sort:  

Kan vel sikkert være greit å grave seg ned med tanke på stråling osv ja.
Jeg tror han nordmannen fortsatt er i loopen, men at selve prosjektet er treigt.
De har vel ikke trukket de som skulle dra ennå.
Hvis jeg kan komme med ett forslag @Driftnerd så hadde jeg holdt en knapp på SpaceX ang hvem som kommer til Mars først.

spacex romskip.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59452.12
ETH 2603.11
USDT 1.00
SBD 2.39