You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - Conspiracy - Issue 10

in #norway7 years ago

Yao! Eg har vel fortalt dette før meinar eg, men eg har faktisk ei UFO-oppleving. Eg stod og venta på skulebussen som ganske liten, 8-10 år eller noko. Eg la merke til ei sky i horisonten og såg plutseleg eit objekt kome ut frå eller bak frå skya. Den bevega seg, stoppa og hang i lufta, skaut så fart og skifta retning i vinkel - altså ikkje med avrunda bevegelsar slik som "jordiske" fartøy gjer. Det må ha vore litt av nokre g-krefter i sving ved slik endring av kurs i fart.
Eg har i seinare tid også fått høyrt at oldefar min hadde ei oppleving. Han var blitt teken av det han definerte som "nissar" eller "fear" som hadde teke han inn i ei gjennomsiktig bygning som av glas og "tukla" med han. Det var noko han ikkje ville snakke om i frykt for å bli sett på som gal. Men det høyres jo ut som ei klassisk "abduction"-historie.

Sort:  

Spennende da @Driftnerd, fortalte du om det du så til noen andre? Feks voksen?

Ellers er vel det bestefaren din sier innteresant. Regner med at det er en stund siden det skjedde?
Kanskje før ordet UFO var allment kjent? I så fall så er "tusser" eller "nisser" forige århundres svar på uforklarlige vesener eller ting man opplevde.
Litt avhengig av tiden man lever i, så har mennesker alltid sett eller trodd på noe uforklarlig.
Den siste tiden, fra tidlig 40-tallet har vi sett UFO, men før dette og tilbake til 1500-tallet var det overnaturlige skapninger som var i vinden.
Men, man kan jo lure på hvor lenge det har vært "ailiens" her på jorda når vi tenker på at de tidlige Egyptere har hieroglyffer som mistenkelig ligner på romskip.

ufo egypt.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Hugsar ikkje om eg fortalde det til nokon @Gyldenhorn, det vart i alle fall ikkje noko stor sak av det. Og episoden med oldefaren må vel sikkert ha vore tidleg 1900, så det var definitivt før "aliens" gjorde sitt inntog.

Utruleg spennande korleis vi i dag kan tolke hieroglyfar og andre teikni vårt bilete. Ancient Aliens programma på History er veldig artige å sjå på. Mykje kule teoriar der. Eg blir sjølvsagt hjernevaska med ein gong.

Interessant.. Snodig når objektet beveger seg stikk i strid med tyngdekraftens lover. Da blir det mye vanskeligere å forklare det med noe naturlig i alle fall. Jeg har selv aldri opplevd noe liknende, så det er vanskelig å tro at det går ann, men jeg kan absolutt ikke fornekte det. Jeg føler bare at jeg må oppleve noe sånt selv før jeg virkelig kan tro på det.

Kan jo ha ein heilt naturleg forklaring først. Eg trudde først det var eit helikopter, men når det bevega seg med ein slik akselerasjon, og i slike vinklar, så var det i alle fall ikkje det :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62571.47
ETH 2429.90
USDT 1.00
SBD 2.66