You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - Week 7

in #norway7 years ago

Bra tiltak, dette høres spennende ut. Er det noen som har oversikt over hvor mange nordmenn det er her på Steemit? Hadde vært gøy å skrive litt mer på norsk, men føler at det ikke er så mange som ser det.

Steem on :)

Sort:  

Hei @Dieterschneider
Takker for at du liker magasinet vårt og håper du følger oss videre i ukene og månedene som kommer.
Tanken vår bak @Onebitnews er at dette skal være det første magasinet hvor du får betalt for å lese og komme med kommentarer.
Vi er ikke helt sikre på hvor mange nordmenn det er på denne platformen ennå, men vi ser i vert fall at det øker jevnt og trutt. Skulle jeg ha gjettet tror jeg taller rundt 1000, men det kan være både 10 ganger så lite eller mye :)
Vi kommer til å lage magasinet både på norsk og engelsk, så for dere som ønsker å skrive norsk er det frit frem å gjøre det og på sikt håper vi at OBN kan være en felles platform for oss på Steemit.

Smily.jpg

Ha en fin dag videre
Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Spennende, skal følge med :)

Sjekk ut Steemit Norway på Facebook.
Har laget den gruppa for å ptøve å sammle Nordmenn. Der er vi hvertfall 20 norske Steemians

Oi, den gruppen har jeg ikke hørt om før. La inn en forespørsel jeg også nå :) Synes det var litt rart at jeg ikke har fått med meg denne gruppen til tross for at jeg følger en hel haug med nordmenn her inne.

Oi oi @valth da er d bare å hive seg ja😉

Ja det kan du si, vi har ikke reklamert så mye for den. Men nå er jo vi en del her, og en god del av de er jo mine følgere.

Så jeg skal ta og lage en post om det, så muligens flere får det med seg. For det er en fin plass å dele postene sine 😉

Og vi er jo nå en fin gjeng der 😎👌

Jepp, sendte inn en forespørsel istad, så satser på at en moderator godkjenner meg før eller siden ;)

Så smart å lage en post om det. Kanskje @onebitnews kan nevne det i en fremtidig utgave også? Tipper de kan nå ut til de aller fleste nordmennene her inne.

Nice.

Ja det var ikke dumt om de kan ta det med nei 🤔 ja de har nokk mest Norske følgere vil jeg tro 😁

Der ble jeg godtatt! Takk for det :)

La inn en forespørsel nå. Øker vel på etterhvert vil jeg tro :)

Nice. Ja det kommer stadig nye 😎

Ifølge Steemtraffic står Norge for 0,7 % av alle unike besøkende på Steemit. Dette er snakk om antall som besøker siden jevnlig, ikke om hvor mange brukerkontoer det er fra hvert land, eller om hvilke land som poster mest.

Uansett, om vi bruker denne dataen kan vi regne med at ca. 3 700 av de 531 000 brukerne her er norske, og det må jeg si er et respektabelt antall. Disse tallene er åpenbart veldig usikre, men det gir jo i alle fall et lite innblikk i hvor mange vi er her til sammen.

Selv om vi ikke er flere enn noen få tusen vil jeg likevel tro at det kan være gode fremtidige muligheter for å skrive på norsk her, da jeg tipper nordmenn eier forholdvis mer enn 0.7 % av Steem Power på siden. Men dette er bare gjetting basert på at det virker som det er en del nordmenn med mye SP.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57616.20
ETH 3030.92
USDT 1.00
SBD 2.25