What happened with STEEMIT?

in #norway7 years ago

I'm not sure whats happening. But i don't see the same "community" anymore. People who supported each other.. IS it just the "WHALES" who gains in here? Sorry for being "harsh" but i can't really see the meaning at the moment. At least not writing blogs etc etc.. .People who write of great value. Don't get one vote.. Do they just Vanish ?? Or aren't people interested in using this as it should be used. Community and Helping. That was what i thought.
I hope things will Change.. I want to help some people, Shipibo Tribe in PERU. But i see that this does not get any response. Are people Greedy?... People BEG for help and votes on Pretty good posts about helping other Human beings on Facebook. I don't want this to be anything like Facebook.
I totally understand that the People who were here FIRST will be the greatest Gainers. But i hope people wont just see this as Money Profit! Actually pretty Frustrated. Will see the next days. And check in once in a while. I'm really hoping for a change in here.... Just my opinion.
h3.png
NORSK: #norway

Jeg er ikke sikker på hva som skjer her inne.
Men jeg ser ikke det samme "fellesskapet" lenger. Folk som støttet hverandre ..
Er det bare "WHALES" som får inn her?
Beklager for å være "hard", men jeg kan egentlig ikke se meningen i øyeblikket. I det minste ikke skrive blogger etc etc .. Folk som skriver av stor verdi. Ikke får en stemme .. bare forsvinner det i massen ??
Eller er ikke folk interessert i å bruke dette slik det skal brukes. Fellesskap og hjelpende. Det var det jeg trodde.
Jeg håper ting vil endre seg ..
Jeg vil hjelpe noen mennesker, Shipibo Stamme i PERU.
Men jeg ser at dette ikke får noe svar når jeg søker rundt. Er folk grådige her nå? Folk ber om hjelp og stemmer på ganske gode innlegg om å hjelpe andre mennesker på Facebook.
Jeg vil ikke at dette skal være noe som Facebook.
Jeg forstår helt klart at Folkene som var her FØRST, vil være de som GAINER MEST.
Men håper folk ikke vil se dette som penger, penger, bare penger fortjeneste!
Egentlig ganske frustrert. Vil se de neste dagene. Og sjekke inn en gang iblant.
Jeg håper virkelig på en endring her. Bare min mening.

@camelx

Sort:  

Er litt enig der, ikkje at eg har vært her så lenge, eller er så utrolig flink til å levere kvalitets poster, men ser eg kan fort få mere upvotes enn andre som faktisk er flinke til å skrive gode kvalitets poster...

Vi får se hvor det ender

helt sant.. skal ikke lyge heller, føler mange av "hvalene" fyller hverandre.. (blir sikkert flagget nå) hehe. Ikke alle, men mange.. føler det blir sånn: jeg er høyere oppe enn deg.. hehe men vi får se hvor det ender ja :) Funnet de beste crypto postene og alt mulig. så har ikke de fått noe nesten. Og googler noe så kommer det kanon steemit poster opp. så har de ikke fått noe fordi de er "ny"

Helt sant! Håper på en positiv framtid her, vil vel stabilisere seg etterhvert tenker eg og dritt blir fort luket ut når flere skjønner at noen e her bare for å tjene penger

helt klart @hamlander money, money.... me får nett sjå :)

I am fairly new to steemit but I start to feel this. Lets see as you say.

great that someone feels the same like me....
follow you now....

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 61179.86
ETH 2631.51
USDT 1.00
SBD 2.46