You are viewing a single comment's thread from:

RE: RR - RamtaReward - SteemitSkolen som betaler deg - kommentaroppgave - Utgave 3

in #norway7 years ago

Min beste opplevelse av Steemit var faktisk når jeg ble med. Var i 100 når jeg fikk passordet mitt! hehe ;)
Tenkte okey noe research må til - men jeg orket faktisk ikke lese gjennom så utrolig mye ting før jeg la ut Introducemyself posten min. Det var mitt beste øyeblikk. For da forsto jeg at hey dette har faktisk et potensiale. Jeg ble utrolig godt tatt imot. Fikk rundt 35 dollar på innlegget. Ble ganske sjokkert. Men det føltes utrolig bra å kunne bruke både Krypto og en sosial plattform hvor jeg hvertfall føler at jeg ikke trenger å "sugarcoate" ting. Føler meg rett og slett veldig godt ivaretatt. Og har brukt Norway taggen fra dag 1 mener jeg. Og kommer ikke å slutte. Gleder meg til å se utviklingen og alt det som kommer å skje her med Steemit skolen og Steemit framover. :) Tusen Takk! I feel blessed :D
grateful.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60336.09
ETH 2333.36
USDT 1.00
SBD 2.53