You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kom i gang med Denarius mining nå, du har ingen tid å miste!

in #norway7 years ago

Interessant hadde ikke hørt om DNR, må nesten få lest meg litt opp om bruksområder for blockchainen.
Selv miner jeg DGB om dagen med en gammel antminer, ikke nødvendigvis profitabelt nå, men blir veldig profitabelt om prisen klatrer litt etter jeg har fått lagd en pengesekk :) hvordan er profitten på ETH mining nå?

Sort:  

Du må sjekke den! Langtids potensialet her er enormt! Å være med fra starten vil alltid gi best inntjening.
Jeg miner ETH på 2x RX570.. Har moddet biosen, og de ligger på 27,4 MH pr stk...
Det gir ca : 0,022 ETH og 0,038 DCR per dag. Med gjelende kurs tilsvarer det 5,71$.
Jeg har prøvd å få RX'ene over på DNR.. Men jeg får elendig hashrate, det kan være jeg har compilet sgminer med feil biblioket. Jeg kunne ikke finne noe Linux binary. Men når jeg har litt ekstra tid får jeg prøve igjen...

Jeg ser du er eco-village founder, får jeg spørre hvor i Norge? Det er meget interessant! Min samboer og jeg har planer om å flytte til en mindre regnfull og varmere del av landet. Vi ønsker jo da å finne ett nedlagt småbruk med mest mulig utmark. Jeg ønsker ikke en stor gård, som ser flott ut, og er forgiftet med sprøytemidler og kunstgjødsel over altfor mange år.
Da vil jeg heller ha ett kråkeslått jeg kan rydde til selv med permakultur :)

Jeg leste en norsk studie som konkluderte med at kunstgjødsel ødelegger markene. I den, byttet gårder over til økologisk produksjon, første året var i alle tilfellene dårligere enn året før med kunstgjødsel. For å så gradvis bedre seg over tid...
MEN, den ene gården hadde laget utmark, som aldri har vert kjemikalier på, til dyrket mark... Avlingen dies med økologisk jordbruk, første året på ny mark... Gav de rekord avling!

Øko-landsbyen min, skal bygges ut i Marokko langs middelhavet. Kjøpte meg en decent størrelse tomt for litt over et år siden, men har foreløpig bare et litt falleferdig bygg ståendes der. For øyeblikket prøver jeg å spre opp penger til enkelt å kunne bygge 2-3 earthships som er selvforsynte.

Skulle gjerne ha bygd i Norge men ser desverre ikke hvordan jeg noensinne skal få råd til det/godkjent byggeplanene av kommunen :/

Hvor har dere lyst til å sette opp permakultur?
Veldig mye spennende endringer som skjer i verden disse årene;)

Jeg ser hvordan det kan bli problemer i Norge... Det er ikke få heller.
Når det gjelder permakultur så er det jo Geoff Lawton sine metoder som vil bli benyttet. Det er noe jeg gleder meg enormt til å sitte i gang med !
Endringene i verden er vel en naturlig reaksjon på verdens stand ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61963.30
ETH 2416.68
USDT 1.00
SBD 2.67