You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - Your STEEM Magazine - Issue 15

in #norway7 years ago (edited)

Hei @K3NB0B

Det er ikke noe problem hvis du vil på møte.
Skal jeg kjøpe en billett til deg?

Som de sier i denne videoen (hvis du ikke kan språket):
Det er forferdelig å ikke ha Bilet (billett)!
Har du ikke Bilet?
Klart du skal få Bilet du kan få 2 Bilet hvis du blir glad da ;)

Med vennlig hilsen @BabsBoard - the CashBack King
Sort:  

Er jo isåfall umulig å si nei til det, men tror jeg har bommet på datoen. Trodde fristen var over?
Hadde egentlig midler etter en powerdown, men brukte det på powerup og upvotes. Sitter igjen med typ 15 SBD.

Hei @OneBitNews

Jeg bestiller herved 1 billett til den døgenikten @K3nb0b

Får ha takk for hjelpen :) satt igang ny powerdown nå så du får tilbake sbdn :)

Jeg skal ikke ha tilbake noe som helst. Jeg får CashBack. Nå må du begynne å følge med på hvordan ting virker og jeg spurte aldri om du skulle låne. Jeg spurte om jeg skulle kjøpe en billett til deg. Det står også få Bilet i teksten.

Du har nå en billett, det er bare å møte opp!

Tusen takk :) er klar over cashbacken, men sitter ikke helt riktig med folk som meg å ikke gi noe tilbake for en tjeneste.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62182.25
ETH 2437.70
USDT 1.00
SBD 2.61