You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - Technology - Issue 12

in #norway7 years ago

Jeg ble stående og kikke litt etter den nå for et par dager siden, og selv om jeg ikke så den (som jeg vet om – jeg er litt usikker på hva jeg skal se etter), fikk jeg «gjenoppdaget» stjernehimmelen. Man glemmer å løfte blikket i hverdagen! Bare det å se opp fra butikkfasadene i første etasje og se på restene av fordums storhet fra andre etasje og oppover, er jo en øvelse man ikke gjør for ofte:

Sundt
Les artikkelen her

Men se, nå sporet jeg jo helt av og begynte å reflektere. Det beviser at discokulen er Ekte Kunst, amirite?

Sort:  

Hei @Alvheid,
Ja, det var jo nettopp det som var intensjonen til folkene bak denne kreasjonen. At du fikk se litt vakker arkitektur i samme slengen er jo en fin bonus.
Hilsen @erlendgroseth
For @Onebitnews

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59834.01
ETH 2665.66
USDT 1.00
SBD 2.46