Sort:  

Congratulations @abcmartinedcba! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Hei Martine :)
Jeg ser at du mangler cover image på profilen din, og siden jeg er i veldedighets humør idag så har jeg laget etpar forslag til deg. Er litt usikker på hvilken størrelse som passer best, her må du bare prøve deg fram, det var ikke den beste oppløsningen på dette bildet (hvis du har bedre så hjelper jeg deg gjerne med å lage nye forslag)
uansett, her er mine forslag til cover bildet ditt:

abcmartinedcba-coverforslag1.jpeg

abcmartinedcba-coverforslag1-1.jpeg

abcmartinedcba-coverforslag2-1.jpeg

abcmartinedcba-coverforslag2-2.jpeg

for å endre cover bilde høyre klikker du på et av disse bildene trykke på åpne i ny fane eller "open in new tab" som det står her hos meg, kopierer linken i adressefeltet og limer den inn i settings under "cover image"

(ps. si i fra til pappaen din hvis han også trenger hjelp)

Så flott:-)

Mange takk, jeg la opp en av bildene. Som du ser er det ikke best kvalitet nei:)
Pappa, hilser å sier at han vil gjerne ha oxo, gjerne ett som beskriver litt av hans philosofi. Carpe diem. Eller lev livet og hold fokus på det positive og gjør noe med det du kan gjøre noe med:-)

Mange takk hilsen Martine

Se der ja, nå ser profilen så mye bedre ut! :)

Jeg har dessverre ikke noe kunnskap om bilderedigering, så jeg kan bare hjelpe sånne som deg så allerede har et bilde jeg kan klippe ut i fra, men har pappaen din et bilde jeg kan klippe ut fra sånn som jeg gjorde med ditt bilde så ønsker jeg gjerne å hjelpe til :)

Men søsteren din er jo kjempe flink til å tegne, kan jo få hun til å lage cover bilde i 11:1 format eller 1770x240pixler

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64420.25
ETH 3150.23
USDT 1.00
SBD 3.99