You are viewing a single comment's thread from:

RE: SteemIt in het Nederlands

in #nld7 years ago

Er zijn inmiddels een behoorlijk aantal Nederlandstalige Steem leden. En het kan met de komst van Smart Media Tokens in 2018 juist aantrekkelijker worden om in het Nederlands te publiceren. Als de #nl gemeenschap dan hun eigen SMT gaat uitgeven die Nederlandstalige artikels beloont zal het een eigen sub-netwerk kunnen gaan vormen binnen Steem.

Goed om er nu al bij te zijn.

Sort:  

Hmm zeker interressant, daar wil ik zeker aan mee doen! Wij (ThinkCrypto) hebben een nederlandse crypto community en een nederlandstalige nieuws site (nieuws.thinkcrypto.nl) . Wij geven ook geregeld trade tips en technische analyses. De TA's en tradetips zijn een betaalde service op ThinkCrypto, maar als je me een pm stuurt op telegram (@a3q2xl) kan ik wel wat leuks regelen voor je :) Kom ook gezellig eens kijken in onze openbare telegram groep t.me/thinkcrypto.

Zeker doen!

Dankje voor de uitnodiging, geen idee of ik er aan toe kom. Want ik kom al niet toe aan de NLtalige groep op Telegram regelmatig te bezoeken. Of alle Discord groepen waarvoor ik ben uitenodigd en SteemIt punt Chat had ik eigenlijk al geschrapt. Teveel te doen, te weinig tijd over. ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 53991.35
ETH 2418.60
USDT 1.00
SBD 2.16