Dames en heren, jongens en meisjes en daar blijft het bij!

in #nld7 years ago (edited)

images (18).jpg

Tot mijn verbazing heeft de gemeente Amsterdam en nu ook de NS aangekondigd geen dames en heren meer te gebruiken. Dit is omdat transgenders zich ook welkom moeten voelen in Amsterdam en in het openbaar vervoer.
Ik ben een Nederlander en ben net als mijn land heel erg tolerant, alleen raast de snelheidstrein nu veel te snel overal aan voorbij!

Laat ik voorop stellen dat ik homo’s of lesbiennes net als iedereen behandel en accepteer zoals ze zijn. Ik heb zelfs een collega gehad die transgender was en er gewoon openlijk (en zonder oordeel) over gesproken ondanks dat het ongemakkelijk voor mij (en anderen) was. Ik weet zeker dat deze collega die zich heeft laten transformeren tot vrouw, graag met vrouw aangesproken wil worden en ook gewoon naar het vrouwen toilet gaat. Ik vind namelijk niet dat je iemand in hokjes mag plaatsen en vind het belachelijk dat er transgender toiletten zijn. Je kunt wel grote problemen verwachten met sporten (of het wel eerlijk is) en degelijke, ik vraag me dan ook af of dit probleem wel opgelost kan worden. Als je hier op aarde geboren bent dan wordt je geboren als man of vrouw. Het kan zijn dat je in het verkeerde lichaam geboren bent maar dan voel je je nog steeds man of vrouw en niet allebei. Daarnaast heb je mannelijke en vrouwelijke energie om alles in balans te houden zoals een pluspool en een minpool, zonder deze polen zou de aarde niet eens draaien. Hier kan ook verwarring weg komen omdat mannen ook vrouwelijke energie kunnen hebben en andersom, als dit teveel is dan kan dat verkeerd aanvoelen.

Ik vind persoonlijk dat er teveel aan homo, lesbie en transgender propaganda gedaan wordt. Ik ken veel mensen die op het zelfde geslacht vallen die een bloedhekel aan evenementen als de gayparade hebben. We gaan toch ook geen hetero optochten organiseren op de grachten? Als er een homostel in elkaar geslagen wordt dan moeten alle mannen hand in hand naar het werk lopen. We gaan toch ook niet hand in hand met onze vrouwelijke collega’s lopen als er een heterostel in elkaar geslagen wordt?

Daarnaast nemen ze met de regenboogvlag ook nog eens de God van Moslims, Christenen en Joden in de maling. Gaat de gemeente Amsterdam en de NS nu ook geen regenboogvlaggen meer ophangen omdat religieuze mensen zich dan niet meer welkom voelen?

Nu we het toch over regenboogvlaggen hebben, zal ik uitleggen wat de regenboog betekend. Overal ter wereld zijn eeuwen oude verhalen te vinden over een zondvloed. Nu kun je kiezen om dit verhaal letterlijk of figuurlijk te nemen, dat maakt niet zoveel uit. Dat de mensheid zondigt daar is iedereen wel van overtuigd, maar er is een groot verschil tussen zonde en zonde.
Ik ben ervan overtuigd dat God heeft ingegrepen toen de mens het menselijke DNA begon te manipuleren. Maar dat was nog niet het ergste, ze brachten ook kinderoffers en misbruikten kinderen. Ik weet dat we het hier liever niet over hebben maar als je niet onder een steen hebt gelegen dan weet je dat dit nog steeds gebeurd. Noach en zijn familie waren nog zuiver van het oorspronkelijke menselijke DNA en werden gespaard. Nu kun je de ark van Noach ook als een doodskist zien, deze heeft namelijk dezelfde afmetingen als een ark. Dit betekend dat als je als zuiver mens sterft dat je gered bent. Een zuiver mens betekend een mens die mens van vlees en bloed en die niet half mens half computer is. Als je de technologie een beetje volgt dan weet je dat deze mogelijkheid niet zo heel lang op zich laat wachten. Ik geloof ook dat homo’s, lesbies en transgenders zuivere mensen met een ziel zijn, dus wees niet bang! Maar we zien aankomen dat de volgende stap pedofilie is. Er wordt gezegd dat deze mensen er ook niets aan doen dat ze zo geboren zijn. Wat volwassen mensen doen moeten ze zelf weten, maar van kinderen blijft je af en dan bedoel ik ook wat je ze allemaal wijs maakt. Het maakt mij vroeger niet uit dat Bert en Ernie op dezelfde kamer sliepen en het is nooit in mij opgekomen dat ze misschien homo waren. Maar tegenwoordig moet het allemaal haarfijn uitgelegd worden aan de kinderen tot in de kleinst mogelijke details aan toe. Nog even en dan kunnen kinderen op jonge leeftijd kiezen of ze van geslacht willen veranderen. Vinden we het gek dat de wereld ontspoord? Dan hebben we het nog niet eens over de dingen die ze op internet voorbij zien komen.

In de bijbel kun je het water vaak vergelijken met ellende en dat geldt ook voor onze tijd. Laten we het water of de ellende zo hoog oplopen zodat we een ark nodig hebben om er bovenuit te stijgen of gaan we nu eindelijk weer normaal doen en back to basic.

De regenboog betekend God weet wie je bent, God laat je niet verloren gaan. Laat je niets wijs maken en laat je niet veranderen door negatieve krachten. Helaas is er ook een god op deze aarde actief die iedereen op het verkeerde been zet. Het is niet zo moeilijk om de echte God te herkennen, volg je (liefdevolle) hart. Ik ben niet religieus en ga niet naar de kerk, ik ben geen lid van de SGP en ook geen dominee. Ik geloof wel dat we alle informatie aangereikt krijgen om van het verleden te leren!

Of mag de waarheid niet meer verteld worden?

Ik wil gewoon weten of ik de enige ben die er zo over denkt.

Sort:  

Om nou te stellen dat water in de bijbel gelijk staat aan ellende vind ik wel wat kort door de bocht. De aanwezigheid van (zoet)water is, na zuurstof en omgevingstemperatuur, de belangrijkste voorwaarde om een mens in leven te houden.
Nog net een stapje gekker dan dat je zou zeggen; "In de bijbel kun je het voedsel vaak vergelijken met ellende en dat geldt ook voor onze tijd."

Eén opvallend kenmerk van het water wat tijdens de zonvloed uit de lucht kwam was dat het niet zoet was maar bitter/zout. Als water verdampt is het niet zout. Het zou dus goed kunnen dat het water uit de ruimte kwam en de aarde door een veld met ruimte puin vloog met veel water in het puin. Sommige onderzoekers denken dat waar nu de asteroïden gordel is ooit een planeet was die aan de oppervlakte grotendeels met water was bedekt.

Geologen zijn het ook groeiend met elkaar eens dat er hier op aarde, rond 10.500 voor Christus/12.500 jaar geleden, een wereld wijde ramp heeft plaats gevonden. Eén theorie is dat kometen in de ijskap op Noord Amerika zijn ingeslagen waardoor die grotendeels omgezet werd in water. Met zeespiegel stijgingen als gevolg in zeer korte tijd van 40 tot 60 meter. Er worden restanten van gebouwen gevonden op zulke dieptes onder water.

Wat betreft de Ark van Noach denk ik dat we dat niet te letterlijk moeten nemen. Tevens heb ik de indruk dat in de bijbel dingen zijn beschreven door mensen die niet de kennis en zodoende ook niet de taal/woorden hadden om het te beschrijven. Als we het verhaal van de Ark letterlijk zouden nemen heb je een immens grote varende stad nodig als je van alle diersoorten er 2 wilt mee nemen. Bovendien kan je zonder genetische manipulatie geen nieuwe bevolking van een diersoort opkweken als je van elk maar 1 paar hebt. Dat word zware inteelt.
Wat mij een realistischer scenario lijkt is dat in de Ark DNA materiaal van elk organisme wat men wilde behouden is verzameld. En toen de situatie op aarde éénmaal weer stabiel genoeg was om leven in stand te houden is alles opnieuw uitgezet. Waarbij er IMO 2 mogelijkheden zijn. Of men had meer dan 1 paar DNA van elk organisme, zeg enkele 10 tallen tot 100den paren. Of met behulp van genetische manipulatie zijn varianten van het originele paar afgeleid om een levensvatbaar begin van elk organisme uit te kunnen zetten.
Alleen word dat lastig uitleggen aan bijvoorbeeld een indianen stam die nog nauwelijks contact heeft gehad met de buitenwereld. Dus om er een verhaal van te maken in de termen waarmee mee men toen, en later, bekend was is het aangepast aan het kennis niveau van de mensen die het verhaal te horen kregen en moesten doorgeven. Vermoedelijk is dat ook een proces geweest over de millennia heen want er zijn oudere versies van de verhalen waarin meer technische details bewaard zijn gebleven.

Ik heb nog een aantal theorieën mbt tot God en de "Goden" maar zit een beetje krap in tijd dus daar kom ik later op terug wel op terug.

Wat betreft de buiten proportionele aandacht voor LGBT crap ben ik het met je eens. Het is "social engineering," een vorm van psychologische operaties.
Het lijkt er op dat het weer zo langzaam aan tijd word voor een nieuw hersenspoelprogramma en zo te zien gaan ze weer hun uiterste best doen net zo'n gedrocht van een cultuur en geloofsovertuiging te creëren als de voorgaande creaties.

Wat me ook opvalt is dat het lijnrecht tegenover de dominante andere stroming ingaat, te weten de Wahabitische vorm van Islam. Die toevallig zwaar gepusht word door onze bondgenoot Saudi Arabië. En helaas redelijk succesvol. Is ook niet moeilijk als mensen het niet zo breed hebben en de Saudies met miljarden strooien en overal radicale Imans naar exporteren.

Maar het contrast met het programma wat ze hier hebben uitgerold is opmerkelijk groot. En dat is geen toeval IMO temeer omdat deze programma's uit de zelfde bron komen. En laat één van de oudste en meeste effectieve trucs van de vanuit de schaduw opererende machten nou net "verdeel en heers" zijn.
In de Griekse Mythologie word de invoering van deze strategie, bedoeld om mensen makkelijker te kunnen managen, zodat ze gebruikt konden worden zo als gepland toegeschreven aan Zeus. In een passage verteld Zeus dat hun een plan had bedacht om mensen beter te kunnen inzetten. Het bestond uit 2 elementen. Zeus had een manier ontwikkeld om een mensen in 2en te splijten zodanig effectief dat een mens vanaf zijn geboorte zichzelf niet eens bewust is van zijn andere helft.
Ten tweede had hij er voor gezorgd dat mensen veel vaker in conflict raakten met elkaar wat het effect van "samen staan we sterk" moest ondermijnen. Normaal waren 2 mensen samen mensen zo sterk als 3 a 4 individuen, en het was de bedoeling dat te ondermijnen zodat 2 mensen samen makkelijk tegen elkaar uitgespeeld konden worden en minder effectief verzet konden bieden als losse individuen.

Dus we zijn min of meer opzettelijk gereduceerd tot een "kip met een halve kop," als je heel de kop er af hakt loopt ie nog maar 10 meter of zo, we moeten wel inzetbaar blijven maar makkelijk onder controle zijn te houden.

Maar ik moet het hier ff bij laten voor nu, maar interessante materie vind ik.

Bedankt voor je uitgebreide toevoeging! Het is nodig om zoveel mogelijk kennis te delen en daar je voordeel mee te doen. Wat ik wil zeggen met het water in de bijbel is dat er meedere verhaallijnen in staan. Het verhaal zoals jij omschrijft kan inderdaad ook uit de bijbel gehaald worden, maar dan moet er wel met een bredere blik naar gekeken worden en de meeste mensen hebben daar geen zin in. De bijbel en andere historische boeken zijn inderdaad door mensen geschreven die het grotere geheel niet konden zien. Ik denk dat wij nu in een tijd leven dat we het grotere plaatje wel kunnen gaan zien. Toch bijzonder om daar getuige van te zijn.

Ben trouwens ook benieuwd naar je theorieën mbt God en de Goden.

Goed verhaal. We zijn idd een beetje doorgeslagen allemaal. Om het over de bijbel/religie maar maar helemaal niet te hebben.

Dank je, ben blij dat er meer inzien dat we aan het doorslaan zijn!

Goed stuk! Zo langzaam aan worden de mensen 'opgeleid', 'geindoctrineerd' om de meest erge dingen maar te accepteren als normaal! Ik doe er niet aan mee.

Dank je, mooi dat jij er ook niet aan mee doet! We zijn vrij en hoeven niet alles te accepteren!

Ik was bezig met een vergelijkbare post. Maar deze post beschrijft het allemaal al. Ben het met je eens Waar the F... gaat dit heen joh.
Stomme is ook dat veel transgender bijv van man naar vrouw, nu eindelijk blij waren dat hun met dame worden aangesproken.

Beste reizigers
Misschien moet ik de NS. maar een brief schrijven dat ze mij met Beste Stoner moeten aanspreken. Voel me anders niet zo welkom.

Voor de duidelijkheid, heb niks tegen wie dan ook. Maar deze betutteling moet kappen.

peace

Bedankt voor je reactie! Mooi dat we op een lijn zitten. Denk dat het merendeel van het personeel van de NS en de gemeente Amsterdam het ook te ver vinden gaan. Ben benieuwd hoe deze dingen er door gedrukt worden. Is volgens mij maar een klein groepje mensen die dit op een hoog niveau stuurt.

Graag gedaan.

Moet wel dat de meeste dit onzin vinden. Ik snap dat jij in Nieuw Zeeland zit wordt steeds gekker hier

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58394.86
ETH 2618.86
USDT 1.00
SBD 2.39