You are viewing a single comment's thread from:

RE: Schrijversblok op de blokketting en hoe het lineair stemmen bevalt

in #nl7 years ago

Hey @oaldamster , leuk om je inzichten te lezen. Ik schrijf eigenlijk alles in het Engels. Persoonlijk zit ik voornamelijk om Steemit om te leren en mensen in de cryptogemeenschap te leren kennen.

Zelf woon ik in Brazilië tegenwoordig. Als het de mensen hier interesseert wil ik daar best een paar posts in het Nederlands aan wijden! Wellicht een goed idee voor mezelf om vaker in het Nederlands te schrijven. Omdat ik nu voornamelijk Engels en Portugees spreek is het natuurlijk geen slechte zaak om mijn Nederlands te onderhouden.

Sort:  

Hi @vipete,

Normaliter schrijf ik ook in het Engels op Steem. Het is een leuke gevarieerde gemeenschap van over de hele wereld en er is veel te leren. Wat dat betreft zit je hier prima.

Het zou inderdaad leuke artikels opleveren in het Nederlands als je over Brazilie zou schrijven. Hoe ben je daar terecht gekomen bijvoorbeeld, is dan iets wat ik mij zo afvraag. Zo blijft je Nederlands ook scherp.

Portugees vind ik mooi klinken. Het is niet echt een taal waar ik van nature aanleg voor heb, maar als je woont waar dat alleen maar gesproken wordt leer je het natuurlijk wel heel snel.

Veel Steem plezier!

Nou daar ga ik dan zeker even werk van maken binnenkort! Eerst even wat aanwas qua Nederlandse volgers creëren en wat extra tijd vinden! Financieel is het nog niet zo heel interessant wat ik hier allemaal doe, maar wel leerzaam, de cryptowereld is iets waar we op termijn allemaal mee te maken krijgen, dus we kunnen er maar beter op tijd bij zijn toch? Ik heb zelf een bedrijf waarmee we (web) apps creëren en wil me nu meer verdiepen in de blockchain technologie.

Mijn Portugees is inderdaad inmiddels behoorlijk goed. Ik vertel je, en de rest van alle steemers, middels mijn posts wellicht het hele verhaal!

Tijd, dat is zoiets... Het glipt als water door de vingers.

Cryptos en blockchains, dat lijkt in 2017 definitief door te breken en een deel van onze toekomst te worden.

Succes met je onderneming! Volg je inmiddels, ben benieuwd naar het Brasil verhaal!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68324.35
ETH 3763.76
USDT 1.00
SBD 3.63