Sort:  

Hoi @thephotoguide
Ik ga je erbij zetten, je bent inmiddels de 87e actieve Nederlands sprekende blogger.
Ik ben benieuwd naar wat je gaat posten.
Vriendelijke groet uit Limburg

Leuk! Ik ga me vooral richten op fotografie en dan met name mijn kennis en ervaring over proberen te brengen door middel van mijn eigen foto's en artikelen

Goed idee, veel fotografen hier die dat zullen waarderen.
Succes ermee!! Ik ben benieuwd naar je posts.

Dat hoop ik! Ik ben pas net begonnen maar heb al een paar artikelen online staan, om je een idee te geven van wat er te verwachten valt

Oei dat is goed gedaan.
Mooie weergave, genoeg te lezen.
Dat gaat vast goed komen....
Volgers opbouwen want dat is toch wel essentieel, dan heb je veel meer mensen die je blog gaan lezen en potentieel gaan stemmen.
Nogmaal super goed werk! Daar kan ik niet aan tippen.....
Mooie avond verder..

Dankje! Ik ben er inderdaad op voorbereid om de tijd te nemen om mijn gevolg organisch te laten groeien en dan zien we wel waar het schip strandt...of juist niet :)
Fijne avond ook!

Uitstekende instelling!
Ik denk dat je gaat knallen :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57679.84
ETH 2442.12
USDT 1.00
SBD 2.34