You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nederlands Sprekenden trekken de aandacht

in #nl7 years ago

Mijn eerste vraag is dan; Wat voor een computer moet ik kopen om het volgende te doen,
2-3 webcams, op twitch poker streamen en opnemen, pokerstars en betcoin openen en daarnaast nog kunnen surfen, dat allemaal tegelijk, welk computer vermogen heb ik daarvoor minimaal nodig?
MAW. Welke game computer zal ik kopen?
Mooie dag Cedric en alvast bedankt voor je hulp :-)

Sort:  

Een "normale" game computer zou echt voldoende moeten zijn hiervoor, streamen middels OBS is niet zo intensief, er moet wel een goede CPU worden aangeschaft en een Grafische kaart die nog goed in de markt staat (bijv Nvidia gtx 980).

Aan de goedkope kant zou een computer van 700-800 al meer dan voldoende moeten zijn, deze zal natuurlijk enkele jaren minder lang mee kunnen gaan dan een computer van laten we zeggen 1000 euro. Het is aan u wat u zou willen spenderen.

Okay ik ga eens kijken, duurt nog even voordat ik hem ga halen maar ik laat je weten wat mijn keuze word voordat ik er een koop. bedankt :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57614.45
ETH 3097.31
USDT 1.00
SBD 2.57