Nieuwe Nederlands sprekende bloggers - Betaling 2e Meme uitdaging - Sponsorvermelding

in #nl7 years ago

Hallo allemaal. Ik heb (met hulp van anderen) weer een aantal nieuwe bloggers gevonden die Nederlands spreken. De meest recente lijst kun je hier vinden.

Hier zijn de 8 nieuwe Nederlands sprekende bloggers. Geef ze een hartelijk welkom en volg deze mensen.

@mrtiotio
@themonetaryfew
@livelifefullest
@spartan23r
@cryptokas
@mediewiet
@nzfxtrader
@haarlem



Ik heb zojuist de prijzen overgemaakt naar de winnaars van de 2e Nederlandstalige Meme uitdaging. Ik wil @rival bedanken voor het kiezen van de 3 winnaars. Je kunt zijn bericht over de winnaars hier lezen.


1


Ten slotte wil ik @rem3600 @smasssh @markush @rival bedanken voor het doneren van de SBD en Steem voor de 3e Nederlandstalige Meme uitdaging. Ik ben de afgelopen week op zoek gegaan naar sponsors voor de Nederlandstalige Meme uitdaging en we hebben voor de nieuwe uitdaging 15 Steem en 6 SBD in de pot zitten. De nieuwe Meme uitdaging komt later vandaag online.


2

Vriendelijke groet uit zuid Limburg (NL)
Follow @steemspoker

Sort:  

Aan alle winnaars; GEFELICITEERD!!!

Van harte welkom op Steemit!

@mrtiotio
@themonetaryfew
@livelifefullest
@spartan23r
@cryptokas
@mediewiet
@nzfxtrader
@haarlem

De meme challenge is een mooie manier om je eerste stapjes op Steemit te zetten.

Hey allemaal, ben nieuw hier. Ik doe graag mee met de 3e meme challenge!

Welkom @spartan23r
Je bent van harte uitgenodigd om mee te doen.
Er zijn zo'n 120 actieve Nederlandssprekende bloggers hier die hoofdzakkelijk in het Engels bloggen.
Succes bij wat je doet
Groeten uit zuid Limburg (NL)

Dat was fijn wakker worden vanochtend met het prijzengeld @steemspoker!

Dank voor je inzet voor onze NL'se community.

We mogen overigens een nieuwe NEderlander verwelkomen hier: @spenzario

Het wachten is enkel tot hij gaat beginnen met posten en commenten ;)

Dank je wel @steemspoker voor het maken van de MEME. Hoop er nog aan vele mee te kunnen doen. Ik weet eindelijk wat een MEME is :-). @Rival; ook thx voor de derde plek welke je me gegeven hebt!

Ik spreek ook Nederlands :)

Dank je wel voor de vermelding. Ik ga weer meedoen met de volgende meme.. Welkom alle nieuwe nederlandse steemians..

Mooi @rival
Nogmaals bedankt voor de jurering :-)
Ik ga de nieuwe uitdaging later vanmiddag online zetten
Vriendelijke groet

Thanks for this, I translate from Dutch to English. Can I translate your posts and publish them in English - with a link to follow you?

For the moment I don't prefer that.
Maybe later
I have to think about this :-)
All the best to my South African friends :-)

No problem let me know what you decide. Do you know a lot of people here?

Leuke idee, mischien kan ik ook mee doen:)

Hey @steemspoker. Ik gebruik de nl hashtag alleen als ik ook nederlands gebruik, dustwee talige posten, mag het dan wel? Laat maar weten hoor anders gebruik ik m alleen voor nederlandse posten!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61577.64
ETH 3448.57
USDT 1.00
SBD 2.53