You are viewing a single comment's thread from:

RE: Concept Idee voor meer bekendheid van Nederlandstalige Gemeenschap

in #nl7 years ago

Goodmeuning, heb zonet ook je post (en de replys daarop) van gisteren gelezen. Is het een idee om met een aantal (die daar tijd en zin in hebben) eens in het echt met elkaar om de tafel te gaan zitten. Vanzelfsprekend onder het genot van een "frisse warme wafel", haha.
Ik denk dat als we de krachten een beetje bundelen, we de exposure gezamenlijk best een aardige boost zouden kunnen geven.
Los van het voorgaande sta ik achter je pokersponsoringsvoorstel (zoooo, 24 letters is dat woord, al m'n letterblokjes voor scrabble ook in één keer op het bord).
Sorry het laaste was er uit voor ik er erg in had; maar ben wel degelijk serieus over het elkaar ontmoeten in het echt en eens goed te brainstormen.

Sort:  

Als we met een paar mensen een actie lanceren om meer bekendheid te geven aan Steem in Nederland en Belgie, dan zal dat idd wel aandacht krijgen hier. Ik ben best bereid om een BBQ te organiseren om eens gezamelijk te brainstormen. Een wafel is zo saai :-) Ik woon in zuid Nederland, mensen mogen ook overnachten bij mij. (een paar)
Ik wil ook even afwachten wat de reacties van andere NL steemers zijn.

die "frisss warme wafel" staat hier in mijn omgeving ook wel (beter) bekend als een lekker koud biertje, haha.
Tuurlijk ff afwachten op meerdere reacties. Maar vaak is dit schriftelijk plannen bedenken en "afspraken" maken even hallelujah, iedereen enthousiast en "we gaan ervoor". Maar meestal bloedt het dan weer dood, omdat de één wacht op de andere enz., althans da's mijn ervaring.

Hahaha :-) okay dat van die wafel wist ik niet.
Ik denk dat we het groot moeten aanpakken. Bloggen in het Nederlands moet wat gaan opleveren, dat kan alleen als er veel mensen zijn die het ook begrijpen :-)
idd even paar dagen wachten en dan weer eens kijken wat de draagkracht is
Mooie dag

@cem uit Vaals wou ook wat afspreken met Steemers uit de regio.

@cem woont ongeveer 15 km. bij mij vandaan

Kon je hem al voor Steemit en/of hebben jullie elkaar al ontmoet?

nee ik ken hem verder niet. alleen van hier.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56800.55
ETH 2331.69
USDT 1.00
SBD 2.34