You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mopperman is dol op winkelen...

in #nl7 years ago

'om kwart voor zes in de Kruitvat te Winschoten. Gewapend met een lijstje in de ene hand'

Tip voor je eerstvolgende kwelling; geef dat lijstje bij binnenkomst meteen aan één van de verkoopsters.
Ze zullen het met veel plezier voor je verzamelen.
En tel daarbij maar op; de aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat je voor 6-en weer op de fiets naar huis kan.

Sort:  

Dankje, dat is een gouden tip! 😎👌
Ga ik de volgende keer zeker proberen. 😁👍

Coin Marketplace

STEEM 0.04
TRX 0.33
JST 0.083
BTC 63939.82
ETH 1732.71
USDT 1.00
SBD 0.42